13 nov 2012

Um petroleiro á deriva fronte á Costa da Morte

Um petroleiro de nome Prestige, procedente de S.Petersburgo (Rússia) e Venspils (Letónia) vem de lançar hoje, dia 13 de novembro de 2002, um SOS por volta das 15.15 horas. O buque, duns douscentos metros de eslora, transporta 77.000 Tm de fuel do tipo M-100, altamente contaminante e debáte-se no médio dumha forte marusia com vento rachado de setenta nudos e ondas de oito metros: “Prestige, latitude 42º 54’N longitude 009º 54’W. SOS. Perigo nom definido” reza a alarma.

"Tudo indica que se volverám repetir erros similares aos produzidos há hoje dez anos; O Governo espanhol e a Junta nom aprenderom a liçom do Prestige"

Hoje quando se cumprem 10 anos dessa tragédia que pode-se repetir em qualquer momento, pois os grandes petroleiros seguem a passar polas nossas costas, e mesmo essa sinestra possibilidade "vera-se probavelemente incrementada com a atracçom do trânsito de buques petroleiros que conlevará a activaçom do puerto exterior de A Corunha, tra-lo acordo assinado pola Junta com a petroleira mexicana Pemex".

Mais informaçom neste mesmo blogue:Vídeo para Nom Esquecer

Notícia redactada por Edu

No hay comentarios:

Publicar un comentario