4 oct 2012

[Grécia] Resposta anarquista à violência fascista contra migrantes.

Na madrugada deste luns passado, 1 de outubro, dera começo umha outra operaçom policial contra migrantes e refugiadxs, desta volta, na cidade portuária de Pátras (1). Desde o dia antérior, a presência da madeira na cidade era maciça, com a chegada de esquadrons antidisturbios de Atenas e doutras cidades coordinados polo inspector geral do sur da Grécia. O pogromo policial, denominado “Xenios Zeus“, resultou com centenares de detençons e arrestos de migrantes e refugiadxs, tanto com papeis como sem elos.

Pola sua banda xs anarquistas concentrarom-se na okupa Parartima, no centro da cidade para manter aberto este espaço de acolhida para migrantes perseguidxs, realizando ao mesmo tempo diversas acçons de resposta a este novo “pogromo”.

Ao dia seguinte já de manhã, umhas 350 pessoas sairom às ruas de Patras, para realizar umha manifa vespertina que durou mais de 2 horas, passando por vários bairros. A faixa central rezava: “Contra a operaçom fascista Xenios Zeus. Solidariedade com xs migrantes”.

Esta acçom nom foi a única, também, entanto se desenvolivia a operaçom repressiva da polícia, houvo manis motorizadas, concentraçons em diversas praças, reparto de brochuras contrainformativos nos mercados populares e criaçom de espaços de acolhida de perseguidxs na okupa Parartima.

Como estimam xs próprixs compas desde Patras, ainda que toda a movilizaçom nom conseguiu deter o pogromo, quanto menos frenou ativamente os ataques paraestatais dos neonazis de Mencer Dourado, que estavam listos para actuar, e enviar a mensagem clara de que, entanto a agressividade da Dominaçom se agudice, nada ficará sem resposta.

Mãos fora dxs migrantes e refugiadxs!
Lume às fronteiras
!

Notícia redactada por Edu tirada de Contra Info

(1)Pátras é a 3ª cidade grega em importância, ubicada no sudoeste, o seu porto com “ferrys” regulares a Itália é o gram caminho das pessoas refugiadas de paises em guerra do “Oriente Meio” como Afganistám ou Síria, além de ser residência temporária de muita gente migrante com destino a tuda Europa provinte da África e da Ásia. Pátras é tristemente conhecida por ser objectivo de rázias policiais , da guarda costeira e dos fascistas de “Mencer Dourado”, especialmente ativos tras as últimas eleiçons.

No hay comentarios:

Publicar un comentario