Fazemo-nos eco da petiçom desde México de divulgar esta notícia que recolhemos e traduzimos de Contra Info
Este vídeo é dum pequeno enfrontamento sucedido o dia 2 na marcha em conmemoraçom às vítimas da matança do 2 de outubro de 1968, perpetrada polo governo mexicano, e contra a actual reforma laboral que se está a debater no Senado.
O nosso contingente, que se superou a si mesmo em número de participantes em comparaça com anos anteriores, chegando a ser um dos mais grandes da marcha, foi integrado por membros da Alianza Anarquista Revolucionaria, formada por o Bloque Negro México, a Juventud Libertaria, a Coordinadora Estudiantil Anarquista, o Colectivo Autónomo Magonista, o Grupo Anarco-Comunista Bandera Negra e individualidades libertárias.
No vídeo escutam-se alguns berros que chamavam à “nom violência” e que provinham de membros de #YoSoy132, um colectivo estudiantil que aglutina a diferentes universidades e que a sua única causa política é “a nom imposiçom” do recém elegido presidente Enrique Peña Nieto.
Nom tanto, a Alianza Anarquista Revolucionaria e as organizaçons e membros que a conformam, decidimos separar-nos de tal colectivo dado que elxs seguem operando baixo um discurso que avala a democracia liberal e que actúa policialmente contra xs compas anarquistas ao sinalar-lhes constantemente como provocadorxs por nom encaixar dentro dos seus postulados “pacíficos”.
É de sinalar-se que na manifestaçom, incluso sumaram-se ao nosso contingente compas comunistas que, ao igual que nos, sabem que a única violência provem do Estado protector do capital e que as nossas acçons som de autodefensa.
Saude.
Notícia colada por Edu
4 oct 2012
[México]: O contingente anarquista na mani do 2 de outubro
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario