Uns 50 presos do módulo I do cárcere de Valdemoro (Madrid) apresentarom umha instância à direçom do centro para exigir que se proceda à sua excarceraçom por razons de saude, um motivo polo que anunciarom umha greve de fame que iniciarám na vindoura sexta feira (venres) 25.
A preocupaçom na direçom da prisiom é máxima, e o Serviço de Inspecçom de Instituiçons Penitenciárias vem de iniciar umha investigaçom para averiguar quem som os "cabecilhas" desta rebeliom. Precisamente, umha equipa de quatro inspectores acudira esta quarta feira (mércores) pola noite ao Centro para iniciar umha investigaçom ao respeito, em profundidade.
No módulo I de Valdemoro há muitas pessoas encirradas com diversas doenças, algumhas delas em fase terminal. Lá agrupam-se reclusos perigosos e reincidentes, com adiçons às drogas e com graves doenças. Outros nom estám enfermos pero aderirom-se ao protesto por solidariedade.
Prisions começou já a ailhar alguns dos presos ‘rebeldes’ e vem de reforçar a seguridade deste módulo, que polo geral conta con tres funcionários de Interior, e agora contará com até umha dezena.
Copiado, traduzido e colado de Tokata
No hay comentarios:
Publicar un comentario