Informa ANA:
Em 15 de maio de 2014 a justiça determinara a ilegalidade das construçons no recinto do parque, mesmo assim a constructora “Voin– V” (Guerreiro) nom parou suas obras. Os órganos municipais encontram-se inertes e nom reagem às reclamaçons dos/as moradores/as.
Como resposta a esta situaçom, anarquistas de Sam Petersburgo começaram umha série de acçons directas em defesa do parque Aleksándrino e de objectos do patrimônio histórico e cultural da cidade que se encontram no parque:
Na noite de 9 de julho foi destruído um dos tractores de “Voin– V” como acçom de protesto, o que intensificou o conflicto.
Em 19 de julho, um grupo de anarquistas da Acçom Autônoma – Piter (Sam Petersburgo) e do Bloco Negro Verde, junto com activistas de movimentos sociais da cidade, realizaram umha mobilizaçom colectiva no parque Aleksándrino. Com esta acçom buscavam chamar a atençom ao problema da especulaçom imobiliária e da destruiçom do patrimônio natural e histórico desta cidade em benefício dalgumhas constructoras.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario