29 ago 2012

[Grécia] Outro intento de assassinato fascista e um ejemplo de resposta anarquista

Colhemos de duas notícias de ContraInfo para dar conta da situaçom de tensiom que se vive nestes tempos na Grécia, a primeira da conta dum outro intento de assassinato dum moço migrante em Atenas e a outra fala da resposta de compas aos neo-nazis em Zitsa

Segundo informa Indymedia Atenas, sobre as duas da manhã do martes, 28 de agosto, umha banda de 14 matons de Mencer Dourado (com elementos distintivos), em sete motos, atacarom a um moço migrante de Bangladesh chamado Asim na parada do tranvia de Parque Floisvos, distrito de Palaio Faliro.

Os matons neonazis derom-lhe de couces e golpes com botas e bates, antes de assestar-lhe 4 punhaladas! Ao jovem migrante –conhecido na praça de Exarchia como vendedor de rua–, transladarom-no a um dos hospitais do centro de Atenas.

Em cumplicidade com os neonazis, os madeiros negarom-se a vincular o "incidente" com Mencer Dorado nem pugerom em marcha o procedimento de delito flagrante (no que aos sospeitosos se lhes arresta na mesma escena ou numha data tope de 24 horas), senom que prefirirom sugerir às pessoas que apoiam o caso de Asim que se limitaram a presentar umha denuncia oficial.

Tam pronto como houver info sobre o estado de saude de Asim, actualizaremos a notícia.

------------------------------------

Da outra banda um grupo de compas de Igoumenitsa, que se atopavam numha feria local de vinho na povoaçom de Zitsa, cerca da cidade de Ioánnina, souberom da presência de 4 bastardos neonazis e atacarom-lhes golpeándo-lhes no medio da verbena. Um dos neonazis consiguiu fugir da escena em moto, pero xs compas localizarom-no de novo e partirom-lhe a cara, ademais da moto.

Nem em Zitsa, nem em nengumha parte
Aplastade aos fascistas em povos e cidades

No hay comentarios:

Publicar un comentario