28 feb 2011

URGENTE: Compa italiano grave ao cair dumha torre de alta tensom durante a luita NOM TAV

Val de Susa, Italia. Os protestos contra a linha de trens de alta velocidade (TAV) recrudecem fronte às expropriaçons "manu militari" das terras necessárias para a ampliaçom dum túnel a Chiomonte no Val de Susa., mas aparelhado com este recrudecemento dos protestos, medra também a repressom violenta das forzas repressivas do Estado na sua tarefa de defender os intereses económicos que estám tra-la realizaçom desta obra.

Em sábado 25 de fevereiro, umha manifestaçom de case 70 mil activistas chegadas de toda Itália invade o val. Homes e mulheres, crianças e anciás decididas a defender o seu território, entre elas, as familias e achegadas das mais de vinte pessoas detidas no mês passado, percorrem marchando juntas a distância entre Bussoleno e Susa. 6 kilómetros e méio de pessoas que berram como unha so voz, umha vez mais, a um governo surdo: NOM TAV!

Esta importante e participada convocatória fora consequência da notícia recebeda conforme o martes seguinte (hoje 28 quando escrevo esta notícia) era o dia previsto polas forzas da orde para seguir expropriando os terrenos necessários para a ampliaçom do túnel, começando polo despeje da Baita Clarea, símbolo da resistência NOM TAV no Val Susa, situada no “área de interés estratégico nacional” tal como foi definida toda esta zona polo Comité interministerial pola programaçom económica.
Ontem luns, 27 de fevreiro de 2012, às 8:15 AM produze-se a tragédia. Luca Abbà de 37 anos, um dos activistas históricos do movimento e proprietário dum terreno que lhe querem exprópriar, sube-se numha torre de alta tensom com o intento de ganhar tempo e permitir que chegaram mais activistas até a Clarea. Desde lá arriba comunica-se com umha emissora livre de Torino para umha reportagem ao vivo do despeje, e tem que interrumper a sua conexom quando ve que um polícia está a subir pola mesma torre com a intençom de apressar-lhe. Poida que fosse por umha distraiçom num intento de subir mais lá para nom ser alcançado polo polícia quando Luca toca um cable de alta tensom e é electrocutado caindo desde 10 metros de altura. As presentes virom um forte estalido, produzido de seguro por umha descarrega eléctrica. E umha vez no cham, Luca permaneceu por mais de méia hora sem receber auxílio médico algum e a polícia proibiu as compas achegar-se a él. Segundo testemunhas, durante os primeiros momentos Luca estivo inconsciente e temeu-se o pior, pero logo Luca começou a mover as penras em sinal de vida, e levam-no em helicçoptero até o hospital de Torino.

As primeiras notícias do seu estado de saude indicam que Luca tem fracturas no esternom e costelas, trauma craneano e graves queimaduras, mas o último informe médico do que temos notícia, alenta um pouco: há boas possibilidades de que as lesions internas poidam reabsorber-se e há um 60% de provabilidade de que a sua vida volva a ser como antes, mas ainda nom está fora de perigo.

Entanto isto acontece seguem as operaçons de cercado dos terrenos, pese às petiçons de suspensom das mesmas polo incidente ocorrido, mas nada e é quando explora a raiba e a indignaçom em toda Itália.

Manifestantes ocupam as autopistas que vam cara o Val de Susa e França, as estaçons de trens de diferentes cidades (mesmo em Torino dam-se violentos enfrontamentos contra a polícia) e vários piquetes som organizados ao mesmo tempo ne-las entanto um grupo de técnicos e juristas solidários objetam a legitimidade das expropriaçons considerándo-as abussivas. Também o grupo Anonymous solidariza-se com o protesto NOM TAV e hackea a página web da polícia italiana deixándo-a offline.

Segurimos informando.

Informaçom tirada de Kaosenlared e Vivalaanarquia

Estado assassino!

No hay comentarios:

Publicar un comentario