9 feb 2011

Novo xuizo polo desaloxo do Centro de Cultura Libertaria de Almada (Portugal)


Un tribunal lisboeta fallou favorablemente o Centro de Cultura Libertaria de Almada, polo que terase que celebrar un novo xuízo pra decidir se desaucian ou non este veterano centro social anarquista portugués.
O CCL é un ateneo cultural libertario, activo dende 1974, ó que o seu propietario pretende rescindi-lo aluguer. Dada a resposta legal e social dos inquilinos o asunto leva empantanado legalmente dende xaneiro de 2009.

De seguido reproducimos o último comunicado emitido polo Centro Cultural:

Novo julgamento do despejo do CCL: dia 17 de Fevereiro

Foi marcado o novo julgamento do processo de despejo do Centro de Cultura Libertária. Este julgamento irá decorrer no dia 17 de Fevereiro, pelas 14 horas, no Tribunal de Almada.

Ao longo dos últimos dois anos, o Centro de Cultura Libertária tem-se debatido com a ameaça de perder a sua sede, na Rua Cândido dos Reis em Cacilhas, devido a um processo de despejo movido pelo proprietário do edifício. Após ter sido condenado a abandonar as suas instalações, num julgamento realizado em 2009, o Centro de Cultura Libertária recorreu da sentença para o Tribunal da Relação. O resultado deste recurso foi favorável ao CCL e deu origem à marcação deste novo julgamento.

No meio da incerteza quanto à manutenção deste espaço que tanto amamos, agradecemos a solidariedade de todos @s companheir@s que nos apoiaram. Sem este apoio, dificilmente teríamos conseguido manter o nosso espaço até agora.

Centro de Cultura Libertária
6 de Fevereiro de 2011
A páxina do CCL (aquí)
A nova en castelán en Afilando Nuestras Vidas (aquí) onde collimo-la foto.

No hay comentarios:

Publicar un comentario