7 ago 2014

[Tokio - Japom] Manifestaçom Anti-Guerra e contra o presidente Abe

Há um mês deramos conta do auge do movimento anti-militarista no Japom como consequência da aprovaçom por parte do governo do primeiro-ministro, Shinzo Abe, de que as tropas japonesas poidam ir em auxílio dos seus aliados em caso de ataque por um inimigo comum, e mesmo que o Japom nom seja objecto de agressom. Agora recebemos um correio da agência ANA na que dam conta de que na tarde do sábado 2 de agosto tivo lugar umha manifa contra o primeiro-ministro japonês Shinzo Abe e contra a guerra que reuniu centenas de manifestantes no centro de Tóquio que iam precedidos dum tractor no que se rotulara o lema “Esta Máquina Mata Fascistas”.



A passeata, que contou além do tractor com um carro de som, juntou mais de 1.000 pessoas de diversas idades. Entre os presentes estavam movimentos pacifistas, ecologistas, anarquistas, punks, estudantis, antifascistas.

"Abe, Abe fascista”, “Chega de militarismo”, “Nom Passarám”, “Paz, nom à guerra”, gritavam os manifestantes, que também carregavam cartazes onde se lia "Abe, inimigo público número um”, “Pola paz e pola vida”.

“Onda” de protestos

Em 1º de julho passado, o Executivo nipônico modificou a Constituiçom “pacifista” do país, que impedia o Japom de se envolver em confrontos militares, e desde entom vários protestos antigoverno e antimilitarista estám acontecendo em Tóquio e outras cidades japonesas.

Ver mais sobre estes protestos em Abordaxe:

3/7/2014 [Japom] Protestos da populaçom pela muda da política militar do Governo

8/7/2014 [Japom] Seguem os protestos antimilitaristas contra o governo de Shinzo Abe

No hay comentarios:

Publicar un comentario