16 jul 2014

[Ucrânia] Declaraçom dos autônomos de Kharkiv sobre a criaçom do centro social e cultural



Colamos de ANA esta declaraçom de anarquistas e antifascistas da Ucrânia fazendo a acçom e expropriaçom de umha localidade municipal abandonada para ser reconstruída como centro social e cultural para a moradia, trabalho e lazer dos trabalhadores que sofrem com as consequências da guerra inter-racial e outras formas de opressom social. Umha das suas acçons na escolha em favor da luta forte e consistente para a construçom anarquista (sem classes, autogovernada) da sociedade comunista.

Saudos revolucionárias a todos os camaradas solidários do mundo!

Nós somos os trabalhadores da Ucrânia e membros activos dos mais massivos e radicais protestos das últimas décadas desenvolvendo continuamente o movimento de classe autônomo.

O levante antigovernamental que começou no último outono se desenvolveu em um massacre destrutível para as classes trabalhadoras. Naturalmente, as classes altas da Rússia e Ucrânia facilmente impuseram valores de patriotismo e ódio inter-racial para as massas trabalhadoras.

Ao mesmo tempo, a desigualdade social, mantendo a experiência de luta bem-sucedida contra o sistema governamental e político, dá boas chances de mudar as ocorrências sociais sacudidas pelo crescimento revolucionário real.


Percebendo a complexidade da situaçom nós estamos fazendo a escolha em favor da luta forte e consistente para a construçom anarquista (sem classes, autogovernada) da sociedade comunista.

Em tempos em que a vida de milhons de trabalhadores está ficando pior por causa do caos da guerra, fazemos a convocatória a seguir pelo nosso próprio caminho anarquista da solidariedade dos trabalhadores e ajuda mútua de todos os grupos oprimidos.

Ajuda aos trabalhadores da Crimeia e Ucrânia do Este, que estám na posiçom de refugiados e imigrantes por causa da repressom política e acçons de combate que estám capturando várias cidades e áreas residenciais, poderia ser o primeiro passo nesta direçom.

No sentido de ajudar estes refugiados da Crimeia e Ucrânia do Este nós estamos – os membros da Kharkiv AWU (Autonomous Worker’s Union Kharkiv), anarquistas e antifascistas da Ucrânia fazendo a acçom e expropriaçom de umha localidade municipal abandonada. Esta localidade será reconstruída com um centro social e cultural para a moradia, trabalho e lazer dos trabalhadores que sofrem com as consequências da guerra inter-racial e outras formas de opressom social.

Coletivos da Kharkiv AWU e centro social e cultural de Kharkiv

Guerra nos Palácios! Paz nos Fogares!

Tomado da sua web Avtonomia

2 comentarios: