24 jun 2014

Prisons gregas: Presxs em luta anunciam greve de fome em massa

Há apenas uns dias contavamos que seguia a luta contra a criaçom das prisons de Alta Seguridade na Grécia. Agora recolhemos de ContraInfo (pt) o início desde ontem 23 dumha greve de fome em massa em todas as prisons, onde além de exigir a retirada do projecto de lei para estas prisons, demandam melhora nas condiçons de todxs xs presxs e a libertaçom de centensas de imigrantes que já cumprirom sentència:

Desde 18 Junho de 2014, prisioneirxs em todas as prisons gregas abstiveram-se das comidas da prisom, como umha forma de protesto contra o projecto de lei fascista para prisons tipo C e em defesa do direito a permissos de saída e suspensom das penas.

Contudo, o ministro da Justiça e o governo insistem em ignorar o nosso protesto. Nom responderam de nengumha maneira às nossas justas demandas e, provocativamente, visam passar o projecto de lei no verám, na sua tentativa de evitar a reaçom das pessoas.

Como um escudo, enfrentamos com xs nossxs corpxs e almas este projecto de lei que nos condena a permanecer presxs para toda umha vida, sem direitos ou esperança. Esta é a única coisa que nos resta.

A partir de segunda-feira, 23 de Junho de 2014, iniciaremos umha greve de fome em massa em todas as prisons, através de toda a Grécia. Reindivicamos os nossos direitos e lutamos para permanecer humanxs e nom meramente sombras humanas trancadas e esquecidas até ao desespero.

Exigimos:

1) A retirada do projecto de lei fascista para as prisons do tipo C. Dizemos nom à Guantánamo grega, umha prisom dentro de umha prisom, sem permissos de saídas, sem visitas, sem amanhã …

2) O permisso de saída e a suspensom da pena devem ser um direito inegável de todxs xs presxs. A Grécia é o único país onde xs presxs som julgadxs e punidxs a cada dia. Enquanto a lei dita que qualquer pessoa que tenha servido 1/5 e 3/5 de sua sentença possa ter dias concedidos para permisso de saída ou suspensom de penas, respetivamente, xs presxs som obrigadxs a passar repetidamente pela inquisiçom sagrada dxs procuradorxs da prisom, os quais negam os pedidos, um após outro, sem qualquer fundamento ou acçom disciplinar pendente para xs presxs. É assim que eles criam prisioneirxs desesperadxs e reproduzem a criminalidade.

3) Para aplicar a equidade perante a lei para todxs. Todxs xs presos condenadxs a prisom perpétua na prisom por drogas, segundo a antiga lei 3459/2006 (porque a polícia fez questom de elxs serem retratadxs como alegadxs narcotraficantes, em lugar de consumidorxs viciadxs) devem ter o direito a obter um novo julgamento de acordo com a nova lei e as suas disposiçons beneficiárias para usuários de drogas (4139/2013).

4) Para aplicar o direito de visitas conjugais. Na prisom privam-te da tua liberdade. Mas, nas prisons gregas, privam-te até mesmo do sorriso da comunicaçom humana e contacto direito com os teus entes queridos. Visitas conjugais som permitidas nas prisons de todos os países europeus; presxs estarem a ser privadxs de comunicaçom humana, apenas na Grécia.

5) Para terminar, agora, o contínuo cativeiro daquelxs que enfrentam a deportaçom. Centenas de imigrantes presxs permanecem trancadxs devido à burocracia das embaixadas, apesar de terem acabado a sua sentença completa. Exigimos a libertaçom imediata destxs prisioneirxs.

Exigimos que o Ministério da Justiça lide com os problemas reais nas prisons e retire imediatamente o projecto de lei fascista para a Guantanamo grega na prisom Domokos.

O ministro da Justiça deve ser responsabilizado por cada dia de greve de fome e por cada prisioneirx cuja vida está em perigo.

NÓS XS PRISIONEIRXS EM GREVE DA FOME VENCEREMOS

LUTA – DIGNIDADE – SOLIDARIEDADE

Comité de Luta das Prisons

No hay comentarios:

Publicar un comentario