29 ene 2013

Novedades Noe. Abandona a Folga de Fame e continua a desatención médica.

Copiamos e colamos do portal da AFAPP (Asamblea de Familiares e Amigxs das Persoas Presas) a carta enviada polo Grupo de Apoio de Salamanca depois da vissita que figeram a Noe nesta passada fim de semana:

Carta do Grupo de Apoio de Salamanca, em relaçom á situaçom de Noelia:

Ontem fumos vissitar a Noelia e juntamo-nos com a sua mae e umhas quantas mais da campanha. Vos comentamos novidades:

- Noelia deixou ontem a Folga de Fame.

- A Direçom do Cárcere escreviu que nom perdera peso, e que ameaçara a umha das enfermeiras para que lhe pugera na revisom meio kilo menos. Ao Defensor del Pueblo, dijo-lhe há umha semana que só rejeitara umha comida. Umha das ATS falsificava os dados.

- Vai-se pedir que vaia umhx psicólogx privadx (estamos na busca dum psiquiatra), para que vaia ve-la, porque estám-lhe dando:
- Metadona: 40mg. (há uns dias digerom-lhe que queriam subír-lha 20 mg mais. Quando em Picassent estavam a dar-lhe 15mg)
- Transilium 50 (umha pilula de manhã e outra de noite).
- Líricas 150 (umha pilula de manhã e outra de noite).
- Seroquel 100(umha pilula de manhã e outra de noite).
Teremos que consultar, pero som umha fartada. Poderia-se presonar também por acá. Ademais, a primeiros de Janeiro (quando transladarom às moças do Motim ao seu módulo), viu que a quantidade de metadona era case o duplo e havia como restos de algo (como se fosse diluido) e pensa que poderia ser a metadona e outra coisa, dado que ao toma-la ficara "durmida" até a noite.

- Para a infeiçom de ouvido só lhe deram umhas gotas. Agora saiu-lhe um bulto trás a orelha; supura-lhe por dentro e por fora. Segue sem assistência médica.

- Ademais de perder ouvido, está a perder visom ao enfocar distâncias curtas. Quando estivera em Albolote lhe mediram e tinha 1,5 e 1 dioptria em cada olho, entom lhe iam ponher lentes pero justo a transladaram. Desde entom, nom se lhe volveu a fazer revisom algumha e nota que lhe medrou.

- Volverom a obriga-la a duchar-se com auga fria.

- Estám a saca-la ao pátio 1 hora ao dia. Meia pola manhã e outra meia pola tarde.

Ante todo isto fijo-se a denúncia conjunta com outras organizaçons. O venres se figera umha rolda de imprensa aonde só aparecera Público. O "Defensor del Pueblo" está enterado de tudo. O 14 (ou algum outro dia dessa semana) de Fevereiro começaram as concentraçons em Madrid e no JVP.

Por agora pouco mais. Está com ánimos, ainda que se lhe ve moi delgada, e o feito de que afora este-se
movendo e ter podido ver à sua nai esta finde semana dou-lhe forças.

Manda saudos para todas.

Um abraço. Salamanca.

No hay comentarios:

Publicar un comentario