Notícia recolhida de Diario de Burgos:
Há apenas umha semana notificavamos em abordaxe a notícia dum home duns 50 anos que destroçara com um maço umha sucursal em Valência, agora é um home de 62 anos quem baleirou um bidom de 20 litros de gasolina na sucursal de Caja de Burgos-Caixabanc da localidade burgalesa de Sotopalacios e aos poucos o local explorou ficando totalmente destroçado.
Ontem de manhá o home colheu a sua furgoneta carregada com o bidom e dirigiu-se à mentada sucursal. Com tuda a tranqüilidade do mundo, mandou sair ás empregadas -tres varons e umha mulher- e começou a rociar com o combustível o seu intérior, depois prendeu-lhe lume e saiu pola porta. Aos poucos segundos a sucursal explorou.
Entanto a vizinhança saia à rua para ver que se passara, o home montou de novas na sua furgoneta e regressou à sua morada. Ás 10 da manhá, várias dotaçons da Guardia Civil chegavam até alá e lá estava ele aguardando aos agentes.
O home regenta um talher de carpintaria metálica desde há 30 anos, e desde há tempo disminuira o seu nível de pedidos polo que solicitara um préstamo de 24.000 € que lhe concedera Caja de Burgos-Caixabanc, de onde é cliente de toda-la vida. Segundo informa o seu filho, levavam meses tentando renegociar a déveda com a entidade, dado que vários dos seus clientes -entre eles umha asseguradora- adevedavam-lhe mais de 30.000 € em facturas impagadas. Mas este martes recebeu umha comunicaçom do Julgado de Burgos, na que se lhe informava de que se iniciava o procedimento para subastar umha finca da sua propriedade, de 1.700 metros cuadrados, e que a puja pública ia ser o dia 18 de dezembro.
Esta foi a pinga que colmou o vaso, O home deixou umha carta à sua família na que explica o que ia fazer e enviava umha mensagem ao seu filho -quem trabajava com él- para que coidara da sua nai.
Notícia redactada por Edu
No hay comentarios:
Publicar un comentario