O Domingo 28 no C.S.O Palavea de A Corunha e o Luns 29 às 20:30' na Biblioteca Anarquista "A Ghavilla" de Compostela terám lugar estas palestras e ao tempo será dado a conhecer o livro "Guerra Social, Tensión Antisocial", recém saido da imprenta.
"A Sociedade nom tam só tem-nos ensinado a aceitar a exploraçom e a jerarquia, senom também tem-nos adestrado para luitar de tal jeito que nom sejamos quem de destruir o sistema do Poder, e que só saibamos reforma-lo mudando as máscaras.
Por umha banda, a Nom-Violência é imprescindível para que o Estado mantenha o seu monopólio da força, e pola outra banda, o concepto occidental do indivíduo e da liberdade que se levam no seio de movimentos, incluso revolucionários, evita qualquer ruptura profunda com o esquema de dominaçom.
Estamos colonizadas sem sabe-lo, ensinadas a reproduzir o Poder mesmo quando nos revelamos".
As palestras girarám em torno ao apontado nos livros "Como la No Violencia Protege al Estado", "23 Tesis en torno a la revuelta" e "Guerra Social, Tensión Antisocial", este último, como já digemos, acabado de sair e que será apresentado com tal motivo.
(podedes descarregar-vos os dois primeiros nas ligaçons às que vos levam se clicades sobre eles)
Boísimo dato! :)
ResponderEliminar