18 sept 2012

Jornadas Anti-Autoritárias em Uviéu : Contra o Autoritarismo e a Repressom

Recebemos no nosso correio este convite às jornadas anti-autoritárias organizadas pela Coordinadora de Grupos Libertários de Asturies e na que contam que decidirom realizar estas jornadas contra o autoritarismo e a repressom para que nos permitam a todxs avançar nas nossas ideias anti-autoritárias e anti-totalitárias, sobre tudo que nos permitam conhecer a atacar o discurso autoritário da educaçom, as leis, etc. e em última instância ser quem de afrontar a sua repressom. Convidam a assistir... a informaçom completa tende-la no blogue anarquianeloccidente

CONTRA O AUTORITARISMO E A REPRESSOM.

22-23 Setembro, 29-30 Setembro e 6-7 Outubro no CSOA La Madreña (antigua consejería de salud na rua General Elorza, 23, Uviéu)

Identificaçons, multas, detençons, intimidaçom, agressons policiais... som situaçons repressoras às que multitude de activistas vem-se submetidxs na sua militância diária. Nom existe diferenciaçom, ecologistas, okupas, sindicalistas, activistas sociais, pro-direitos humanos, etc. A repressom, nas suas mais múltiples formas, é algo que afecta a qualquer pessoa que esteja comprometida com umha causa, pero nos últimos tempos a situaçom tornou-se mais perigosa. Agora a repressom é muito mais palpável, está a flor de pele, qualquer pessoa é susceptível de ser apaleada numha manifestaçom, identificada, intimidada e agredida numha praça ou num despojamento... Sucessivas reformas dos códigos penais, entroutros, que avançam na direcçom daquelas novelas sobre distopias como 1984 e V de Vendetta, regimens totalitários com um control social esboligante. Nos bairros atopamos cámaras de video-vigiância, forte presência policial, unidades especiais de anti-disturbios, brigadas de informaçom com ficheiros – cada vez mais grandes – de activistas de toda caste, redadas contra imigrantes totalmente injustificadas e ilegais incluso para as suas leis.

Em definitiva atopamo-nos ante um cenário cada vez mais autoritário, um giro cara o totalitarismo democrático.

É por elo que desde a Coordinadora de Grupos Libertários de Asturies decidimos realizar estas jornadas contra o autoritarismo e a repressom.

Como já digemos a informaçom completa e detalhada dia a dia tende-la em anarquianeloccidente.blogspot.com (em castelám) e ne-las haverá palestras, mesas redondas, filmes, monólogos, teatro,... (nom deixedes de vissitar a programaçom)

No hay comentarios:

Publicar un comentario