31 may 2012

Nom som 3 senom 5 ou 6 as mortes em A Lama !!

Esta terça feira, martes 29, faziamos público neste mesmo blogue de 3 mortes produzidas recem no cárcere de A Lama (Pontevedra). Agora e graças à página web do "Boletin Tokata" vimos de saber que nom som 3 senom quanto menos 5, as pessoas recém mortas dentro desse cárcere:

Assim recolhem o escrito da "Asociación de Familiares y Amigos de Presos en Madrid", que dam conta de 5 mortes e falam de que poideram ser 6 e aportam algum dado mais (3 delas defundidas pelos falsimedios):

Em 17 de maio morreu Saleta Muiños, do módulo 3, por sobredose. Em 10 de maio morreu Domínguez Saavedra, quem trabalhava no economato, por causas que ainda se desconhecem. Nessa mesma semana morreu também Álex, conhecido como “El Maño”. Era epiléptico. E até onde poiderom saber, outras dois pessoas mais falecerom nos módulos 13 e 14.

E rematam com este interrogante ao respeito das palavras que os falsimedios recolhiam dos sindicatos de carcereiros: Até quando imos permitir que se nos acuse a familiares e aos próprios internos das mortes que ocorrem no intérior das administraçons públicas?

Notícia redactada por Edu

No hay comentarios:

Publicar un comentario