26 mar 2012

O assassinato dumha mulher por dois polícias. Um outro caso ailhado??


Vimos de conhecer graças ao diário mallorcadiario do assassinato dumha mulher, umha turista alemana de 65 anos, que tivo lugar este domingo passado sobre as 10.30 horas da manhá, numha estrada malhorquina, quando a mulher circulava junto a várias ciclistas de nacionalidade alemana e foi arrolhada polo inspector da polícia R.D.G., de 37 anos de edad e polo agente C.J.G.C., de 33, ambos membros da Brigada Provincial da Policia Judicial, que derom-se à fuga e com umha alta tasa de alcol ingerido e quem, segundo o comunicado emitido esta mesma maná polos responsaveis deste corpo em Malhorca, estavam “fora de Serviço” no momento do atropelo, se bem o siniestro foi indo ao volante dum coche oficial de incógnito, um Fiat Bravo de cor gris sem nengumha sinal que o identificara como coche policial.

Como digemos os dois fideis servidores da lei e da orde derom-se a fuga e pouco depois eram detidos pola Guardia Civil tras ser acusados do atropelo mortal, de omisiom do deber de socorro e de conduzir baixo os efeitos do alcol tras registrar umhas tasas moi superiores às permitidas: 1,15 e 0,58 mg. Cabe dizer que, nos primeiros momentos, à hora de informar do siniestro a Guardia Civil ocultou que os culpàveis eram polícias.

Algumhas testemunhas detalharom que o veículo “ia dando bandaços“. Outras explicarom que os agentes foram vistos às 7 e meia da manhá saindo dum conhecido “after hours” de Palma, e mesmo há quem conta que um dos agentes detidos já tivera outros incidentes em acto de serviço por consumo elevado de alcol e era conhecido por éste hábito dentro do seu colectivo.

Como diziamos no titular: Um outro caso ailhado???

Informaçom redactada e traduzida por Edu tirando do mallorcadiario

3 comentarios:

  1. ONTE NO MUNDO:
    http://www.elmundo.es/elmundo/2012/03/26/baleares/1332749537.html?a=VOD90c3f908871644f0b1b3c3e38324ae69&t=1332769085&numero

    ResponderEliminar
  2. Manda carallo, seica un dos maderitos que xogando a Fernando Alonso levaron por diante á coitada da muller era xefe de Antidrogas. Non sei se rirme ou chorar... a saber o que levaba enriba, sería só alcohol?.

    ResponderEliminar
  3. http://www.mallorcadiario.com/sociedad/trato-especial-y-ley-del-silencio-alrededor-del-atropello-de-la-turista-alemana-95491.html

    Xa están cubrindo o asunto... en fin, se fose a muller a que atropelou a un madero xa estarían especulando e cantando as cuarenta a todo Cristo, pero como é do revés pois a calar todo o mundo.

    ResponderEliminar