15 mar 2012

Gilbert é condenado a 4 anos pola sua fuga em Helicóptero


Tal como anunciamos neste blogue, antontem martes 13 de março celebrou-se em Tarbes o juízo pola fuga de Gilbert Ghislain em Helicóptero do cárcere francês de Lannemezan em 1990.

Gilbert é condenado a 4 anos. Tempo que temos que engadir aos 18 anos de condena que já tem por atracos nos anos 80. O pior de tudo é que esta resoluçom produce o que na França chama-se "recessiva legal" e isto impede solicitar umha limitaçom da sua condenaçom.

A decisom tomada polos tribunais, conhecedores das consequências que ia ter para Gilbert ser condenado a mais dum ano, demostra o pouco que lhes importam os 28 anos que Gilbert leva preso e a amossa umha intençom clara de querer manter-lhe em prisom a toda costa, pois recordemos que os outros tres implicados nessa mesma fuga em helicóptero foram condenados a 6 meses.

Á vista do juízo assistimos umha duzia de pessoas, quem puidemos ouvir como, quem o julgavam, remarcavam ponto por ponto a trajectória "violenta e delicitiva" de Gilbert nos seus anos de prisom no estado espanhol. O que nom remarcaron forom os 17 anos que Gilbert se passou encirrado nos modulos FIES de ailhamento, saindo só 2 ou 4 horas ao pátio, nem saientarom as torturas às que foi submetido, nem as selvagens condiçons de trajectória “violenta e delicitiva” que forom e som os modulos FIES espanhois.

Agora só fica apelar esta decisom e apresentar-nos ante um outro tribunal em Pau.

Pero, polo observado até o de agora, o estado Francês pretende aplicar a cadena perpétua e ver a Gilbert saindo pola porta do cárcere completamente destruido... e isto nom vam a consegui-lo, nem nos imos permitir-lho, porque Gilbert NOM ESTÁ SÓ, e iremos até onde queiram chegar.

Nos já estamos preparando-nos...e fazemos um chamado urgente e grave às compas do Estado Espanhol; porque se permitimos que haja um compa que chega a cumprir 30 anos de prisom, muitas mais virám detrás...e se nom nos movemos agora; isto é o que se passará.

Despertem já porque isto empeza a ir mais la da situaçom pessoal de Gilbert.

Um saúdo a todos e todas;

Amizades e familiares de Gilbert Ghislain

Colado e traduzido de gilberttextos.blogspot

Mais informaçom em gilbertalacalle.blogspot

No hay comentarios:

Publicar un comentario