19 oct 2011

Entrevista Kalimera a Manuel da Rua - "O Indomable Manoliño"


Manoliño é um home de 52 anos acosado a cotío pola justiza e a guardia civil da sua vila desde o ano 2002. Abusos de autoridade e torturas sobre este home desde que sofreu duas embolias cerebrais e o VIH e depois de reclamar axuda social pola sua minusvalidade declarara. Unha historia real onde a lei e a guardia civil e outras instituicións ponse na sua contra e acusanlle de agresión sendo el o agredido.

Neste último ano ten realizado duas greves de fame en A Rua para denunciar este acoso e as numerosas torturas recibidas por los miembros da Guardia Civil con a cumplicidade da "Xustiza".

Podedes saber muito mais escuitandolle e agradecese a sua difusión por todos os medios.

Acessso ao audio para descarga e/ou escuita en este enlace da Rádio Kalimera

Mais información nesta mesma revista Abordaxe

2 comentarios:

  1. Estaría ben que enviasedes o audio a todas as radios libres de Galiza(se é que non o fixestedes xa) para a súa difusión, ou que estas o descarguen e difundan. Parece que este home está bastante solo e a súa histria e moi fodida.

    Saúde e forza

    ResponderEliminar
  2. Bom, este aúdio esté realizado pola rádio kalimera, que como rádio livre que é, defunde todo quanto fai sem nengum tipo de direito de propriedade sobre elo.

    Pessoas que publicam nesta web anarquista considerarom de interés a sua publicaçom neste blogue para ajudar a defundi-lo.

    Tu, e quem quiger é por tanto livre de publica-lo onde quiger e ajudar a defundi-lo, de seguro que o Manoliño e a penha da kalimera agradecerá tal gesto.

    De todas é mais que provável que o que tu apontas de envia-lo aúdio às outras rádios da Galiza, já o tenham feito as compas da kalimera.

    ResponderEliminar