25 jun 2014

[Rússia] Multa de 20.000 rublos a dois anarquistas por distribuir panfletos apelando à paz em Ucrânia nunha manifa pró-Putin em celebraçom pela anexaçom de Crimeia.

Reproduzimos correio recebido da Agência de Notícia Anarquistas - ANA:

Em 10 de Junho, em Irkutsk, foram julgados dois anarquistas após serem detidos durante umha manifestaçom pró-governo de Putin. Os anarquistas foram sentenciados a pagar 20.000 rublos (*) só por estarem distribuindo panfletos numha manifestaçom organizada pelo partido governamental “Rússia Unida”. Nos panfletos havia declaraçons contra a guerra e pela resoluçom pacífica do conflicto com a Ucrânia, sem a participaçom das forças militares de outros países.

Vale lembrar que a polícia acusou um dos anarquistas detidos de estar realizando um piquete e outro de organizaçom ilegal de um protesto. De feito, os companheiros vieram manifestar sua opiniom através da distribuiçom dos panfletos, mas foram detidos pela polícia que seguiu as ordens dos organizadores da manifestaçom pró-governamental. Esta manifestaçom ocorreu em 18 de março e seu motivo foi a anexaçom da Crimeia pela Rússia, no palanque discursavam os membros do governo de Irkutsk.

Apesar de inúmeras irregularidades cometidas pela polícia durante a detençom forçada e ilegal, o juiz sentenciou a multa.

Anarquistas consideram que este caso possui um caráter político e seu objectivo é reprimir qualquer actividade política de oposiçom ao governo da Rússia.

Acçom Autônoma – Irkutsk

(*) Nota de Abordaxe.- 20.000 rublos ao cámbio som pouquinho mais de 433 €. Umha quantidade que pode parecer miuda, mas umha Barbaridade se temos na conta que o salário meio mensual bruto na Rússia é de 16.447 rublos (pouco mais de 355 € !!).

No hay comentarios:

Publicar un comentario