28 mar 2014

[Uruguai] Iniciativa e acçons: Este ano fecha o zoológico

De novo a agência de noticias anarquistas-ANA envia-nos esta interesante informaçom ao respecto da campanha que se está a levar por um grupo de gente do Uruguai agrupada na Coordenaçom contra o Zoológico: Pintadas, murais, intervençons em espaços públicos, acçom directa. Esses som alguns dos componentes da campanha “Este ano fecha o zoológico”, realizada em Montevidéu e arredores, que tem por objectivo fechar o inferno que é o zoológico de Villa Dolores. A seguir, reproduzimos um folheto que eles editaram para ampla divulgaçom:

Algo tam absurdo como um zoológico é unicamente possível em um mundo em que a vida é considerada mercadoria.

Um zoológico é um espaço no qual nom só se nega a liberdade, também se nega a vida, já que a umha vida vivida sem liberdade nom pode assim ser chamada. Esta nom transcorre entre as grades oxidadas que trancam os leons, nom continua nos limites das jaulas que separam os pássaros do céu, nom seguem além do charco de água em que se encontram as focas e os lobos marinhos, nem tampouco continuam nos caixons de vidro em que se encontram as serpentes.

No zoológico Villa Dolores acontece o mesmo que em todos os zoológicos do mundo, animais dos mais diversos lugares do planeta som trancados em jaulas, compartilhando assim espaço com animais que, de outra maneira, jamais conheceriam -obrigados a suportar as diferenças climáticas, sons aos quais nom estavam acostumados e dietas artificiais que tentam simular as que teriam em seus habitats naturais; até o acasalamento e a reproduçom, se nom som eliminados, se limitam às condiçons de seus espaços. Igualmente, umha coisa é clara: as jaulas continuam sendo jaulas por mais que sejam grandes e o confinamento continua sendo confinamento, por mais que seja enfeitado. As condiçons nom som o ponto em si de qualquer forma nom há liberdade. Um zoológico, seja do tamanho que for, sempre será a total negaçom da liberdade.

A Intendência Municipal de Montevidéu é responsável por tudo isso. Junto aos que assistem o funcionamento do macabro espaço em que, com 20 pesos, podem passar umha tarde olhando a miséria em que vivem mais de 500 animais.

A campanha contra o zoológico Villa Dolores é um marco na luta para que fechem todos os zoológicos do mundo e a entendemos como um golpe a um mundo de dominaçom que avança esmagando a vida em seu caminho.

Vivemos tempos em que a destruiçom da Terra avança a toda velocidade. A Terra é vendida à empresas sedentas de dinheiro, a contaminaçom da água e do ar está aumentando e é impossível nom relacioná-la. É o mundo no qual vivemos e onde vivem os demais animais.

Propomos pensar/fazer entre todos, como podemos fazer para levar uma vida em que nom exista a exploraçom ou dominaçom de uns sobre outros.

Voltamos a dizer: Este ano fecha o zoológico. Este ano o fechamos!

Coordenaçom Contra o Zoológico

Mais infos, fotos, videos desta Campanha (em castelám)

No hay comentarios:

Publicar un comentario