28 oct 2013

URXENTE: 28 e 29 outubro.- Campaña de envío de faxes en Solidariedade con Sergio, preso anarquista en folga de fame no CP Teixeiro

Dende AFAPP envíanos unha mensaxe con esta proposta, que recollen de BoletínTokata, de apoio a Sergio, quen, tal como xá informaramos acá en Abordaxe, comezara en 20 de outubro unha folga de fame, e o motivo principal de tan severa protesta foi a arbitraria denegación das comunicacións co seu pai, ao que acusan sen proba ningunha de subministrarlle 300 euros nun vis a vis:

Sergio Roel Barreiro, compañeiro preso no CP Teixeiro, comenzou en 20 de outubro unha Folga de Fame, enviando os escritos pertinentes ao XVP e a outras institucións estatais e internacionais, polos abusos aos que é submetido continuamente en represalia pola sua actitude combativa e à sua adhesión à Campaña Cárcere=Tortura.

Dende afora convidase a apoiar a sua reivindicación con o envío masivo de faxes [modelo de fax] ao CP Teixeiro [981778595] e máis ao XVP de Coruña [981185201] hoxe e mañan, días 28 e 29 de outubro de forma coordinada.

En palabras de Sergio:

“Ao final tomei a decisión de empezar unha folga de fame. Os motivos da folga son:

1º Que me quitaron as comunicacións con o meu pai (o art. 42.2 apartado d. da Lei Orgánica Xeral Penitenciaria di “durante un mes como máximo”) 6 meses, sen nengunha proba de que él me trouxera os 300 pavos, pasanse polos collóns a presunción de inocencia do meu pai, ademáis, por ese motivo estou a pagar 30 días de privación de paseos (a sanción máxima), o cal viola o principio de proporcionalidade da constitución española, polo que exixo que a restricción das comunicacións con o meu pai sexa derogada imediatamente (xa se pasaron 2 meses dende o día dos feitos).
2º Que se me ingresen os 300 pavos incautados na miña conta de peculio imediatamente (levan dous meses puteándome con ese tema).
3º Que se me autorice a entrada dunha guitarra española, dado que son o único a quen non lle deixan tela.
4º No mes de maio (ao voltar de permiso) retiraronme as "Transilium 50" decíndome que en mes e medio ou dous meses ianme devolvelas, non cumpriron a sua palabra e non me sacan ao psiquiatra, polo cal exixo que se me receiten dous "Transilium" diarias.

Bo compañeiro, vou intentar facerte chegar isto (…), se me botades unha man con envíos de faxes ou o que se vos ocurra volo agradezo, eu non vou ceder.

¡¡Vencer ou morrer!!
¡¡Morte ao estado e viva a Anarquía!!
¡¡Abaixo os muros das prisións!!

1 comentario:

  1. Con una victoria parcial ha dejado la huelga de hambre y agradece todos los apoyos.

    ResponderEliminar