30 sept 2013

Detención dunha compañeira nas proximidades de Mas Castelló (okupación anti-MAT) o pasado 16 de Setembro

A continuación reproducimos o Comunicado da compañeira que foi detida o pasado 16 de Setembro no que explica como a trataron os mossos d'esquadra e como ela viviu a situación nun contexto que ela entende como "Repressión cotiá na loita contra a MAT".

Fun parada pola policía no camiño da gasolineira. O que para min comezou como un control de identificación, se converteu no meu arresto debido a falsas alegacións por parte da policía, unha noite en custodia, e enfrontarme a un xuízo. O feito de non pertencer a esta zona xogou un papel importante ao longo da confrontación, e deu lugar a comentarios fascistas e violencia policial.

Só podo asumir que a razón que está por detrás desta detención é dividirnos e manter a protesta só a nivel local. Pero non é local, é unha loita global que nos afecta a todxs, e polo tanto non debe quedarse nun grupo pequeno de persoas que se sente responsable, senón de todxs os que teñen unha consciencia social e ambiental.

A resposta á masiva intimidación policial e represión non pode ser retroceder, senón organizar e apoiar mais fortemente en todos os niveis posibles.

Grazas por todo o apoio e a solidariedade que recibín, continuarei para dalo.

Memoria dos feitos:

O 16.9.2013 arredor das 7pm tomei o camiño da gasolineira para comprar bebidas. Había un control de Mossos e preguntáronme polo meu carné de identidade. Entregueilles o meu pasaporte e dixéronme que puxese todas as miñas cousas na fronte do coche, logo a unica axente muller quíxome cachear. Eu preguntei porqué e eles dixeron: "porque somos policías". Ao que respondín que iso non é unha razón. Cacheáronme e preguntáronme que estaba a facer alí e eu respondí: "deilles a miña identificación, non responderei ás vosas preguntas". Nese momento eles estaban moi agresivos. Un dos policias dixo: "toma as túas cousas e vaite!" eu sentín que eles non me querían deixar ir, pero tiñan que facelo. E dixen en con ironía: "gracias!, é moi bo da vosa parte"! Logo el chuspiume na cara e eu chuspinlle a el. El inmediatamente despois golpeoume na cabeza. Caín e tres policías sentáronse nas miñas costas, esposáronme, golpeáronme e o policía que me chuspiu díxome: "agora entendes catalán" e leváronme á comisaria. Alí díxenlle á oficial que fixo os trámites burocráticos que o seu colega me golpeara e por iso quería o seu número de placa, pero ela me ignorou. Logo encerráronme sen dicirme nada. Ao día seguinte tomaron as miñas pegadas, fotos e interrogáronme, pero negueime a contestar. Arredor do mediodía leváronme a xulgados e seguindo as instrucións do meu avogado de oficio só contestei as preguntas do xuíz. Deixáronme ir despois do xuízo, aparentemente os policías declararon ante o xuíz que eu lles golpeara. Logo púxenme en contacto co avogado que apoia a loita contra a M.A.T. Quen se encargara nun futuro do proceso.

Información recibida no correo
Máis información no blogue http://torresmasaltashancaido.espivblogs.net

No hay comentarios:

Publicar un comentario