A teor do publicitado em GalizaLivre que cita ao organismo anti-repressivo CEIVAR coma fonte, o Júlio sairá hoje mesmo de prisom de Soto del Real baixo fiança de 6000 €.
O juíz decretou a súa liberdade polo recurso apresentado polos avogados de Ceivar, já que "nom concorre no seu caso risco de fuga, o seu procedimento está fechado e nom há indicio de que puidera alterar nengumha prova".
No portal GalizaLivre dim que esta posta em liberdade vem de dar umha nova mostra da montagem policial que no caso de Júlio e Silvia vivimos, já que um mes e umha semana depois, Júlio pode volver junto a sua familia e as suas amigas e amigos, porque nom tenhem provas nem justificaçons para manter ao Júlio em prisom preventiva.
Além, lembram o linchamento mediático que se viviu nas datas da sua detençom, onde os jornalistas acusarom e sentençarom à parelha, só com as notas de imprensa da Policia Nacional e o Ministério de Interior como argumento, e dim agardar que a nova da sua posta em liberdade ocupe o mesmo espaço na TVG ou nos jornais que nom duvidarom em atacar a Júlio e Silvia.
9 dic 2012
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Júlio já recuperou a sua liberdade:
ResponderEliminarhttp://www.galizalivre.org/?q=noticia/10.12.2012/j-lio-j-recuperou-liberdade