24 sept 2012

[Francia] Informaçons a 21 de Setembro de 2012 sobre a situaçom de Gilbert Ghislain

Copiamos, traduzimos e colamos este comunicado recebedo no nosso correio (original em castelám em gilberttextos.blogspot


Olá.

Este comunicado é para actualizar um pouco a info sobre o processo de liberdade de Gilbert Ghislain.Lembramos que em 13 de Março celebrara-se o juízo pola evasom em helicóptero de Lannemezan em 1990. Neste juízo Gilbert fora condenado a 4 anos mais de prisom. Figemos apelaçom à decisom e para esta apelaçom há fijado um juízo para o 13 de Novembro deste ano em Pau.

Desde entóm muitos som os escritos que dirigimos aos julgados e ao ministério denunciando as arbitrariedades cometidas em todo o processo de extradiçom de Gilbert ( juízo da evasom incluido).

Multitude de erros de processos na justiça; irregularidades na ficha penal e nos mandatos de arresto europeus, erros de procedemento na extradiçom, aplicaçom de medidas de seguridade que nom correspondem, caso omiso ao direito europeio de seguir cumprindo a sua pena no grado no que estava no estado espanhol (liberdade condiçonal) e assim chegando a um juízo sobre um delito polo que já fora julgado no estado espanhol e que segundo os seus próprios acordos internacionais nom se lhe deveria volver julgar... Umha grande lista de pequenos detalhes que fam que no seu conjunto seja impossível solicitar nada. Devido à multitude de irregularidades fai-se dificil, até para um advogado, "regularizar" a sua situaçom;e se a situaçom nom está regulada; se nos papeis nom estám escritas as cousas, é moi difícil reclamar o que é nosso: a liberdade. (se alguém quere saber detalhes sobre este Processo Judicial que escreva e facilitamos-lhe-la).

Despois da mutitude de demandas, abreu-se umha outra audiência em Pau para o 4 de Outubro deste ano. Assim mesmo solicitamos umha Audiência para um Tribunal Administrativo para ver se amanham o tremendo caos que há no seu expediente, mas ainda nom há data fijada.

E assim é que estamos; perdidos num mar de papelórios burocráticos e irregularidades administrativas. Sabemos que Gil vai sair; sabemos que lhe corresponde e que tem a lei da sua parte. Agora bem; quando vam decidir cumprir as suas leis? isso segue a ser a incógnita de sempre.

Seguiremos actualiçando a info por si é de interés para alguém, e para informar das datas e horas dos juízos por se alguém quere assistir.

Nom deixamos de agradecer todas as participaçons económicas para pagar toda esta burocrácia;
2100 5875 87 0200043581 . La Caixa (estado espanhol)
20041 01016 1302461k037 06 La Banque Postale (estado francês)
(no assunto do ingresso especificar “gilbert”)

Um saudo a todxs.

Familiares e amizades de Gilbert Ghislain.

http://gilbertalacalle.blogspot.com mailto; gilbertarue@yahoo.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario