25 nov 2011

Barrio do cura okupado (Vigo)

Pese ó recente desaloxo da okupa da Sala Iago en Compostela, o inmenso espazo okupado do Bairro do Cura en Vigo aínda resiste e mantén o seu programa de actividades para esta fin de semana.

Okupado hai poucos días por un heteroxéneo grupo de activistas da cidade olívica, este complexo de edificios propiedade do ex-futbolista Valery Karpin rivaliza en tamaño coa okupa coruñesa C.S.O. Palavea que, curiosamente, tamén pasou polas mans do ex-xogador do Celta reconvertido en especulador inmobiliario.

Compostela, Pontedeume, Coruña, Vigo... semella que o movemento okupa irrumpe con forza nas terras galegas.

OKUPA e RESISTE.
UN DESALOXO... ¡OUTRA OKUPACIÓN!


Oferecemos de seguido o texto publicado polas okupas viguesas en diversas webs alternativas


Como informou galizalivre.org, a filtraçom de informaçom à imprensa do regime obrigou a fazer pública desde já a okupaçom do antigo asilo do Bairro do Cura na Zona Velha de Vigo e as atividades previstas.

Durante as últimas horas um grupo de activistas adicarom esforços ao acondicionamento de parte do imóvel destinado por Valeri Karpin e o alcaide Abel Caballero para a construçom de vivendas de luxo e áreas comerciais. Mas nom estamos dispostas/os a deixalo estar sem mais, nem vamos ficar de braços cruzados ante tal disparate.

Até o de agora nom houvo maiores complicaçons, dous polícias locais achegáronse até o lugar mas sem realizar identificaçom algumha. Assegurarom saber que estám dentro mas que nom estavam lá pola ocupaçom. Também contarom com a inesperada visita de jornalistas de diferentes meios que ante a negativa de fazer declaraçons decidirom marchar. Nos próximos dias seguiremos informando.

Fazemos um chamamento ao tecido associativo da cidade a se implicar activamente na defesa do Bairro do Cura.

PARTICIPA DAS JORNADAS DO BAIRRO DO CURA!!
STOP ESPECULAÇOM!!
OKUPA E RESISTE!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario