31 oct 2011

Ataque incendiário em solidariedade com @s pres@s anarquistas (Guinardo BCN)

Na noite entre o 27 e o 28 de outubro, dois bankos forom atakados em Passeig de Maragall no bairro de Guinardo (Karcelona). Dois caixeiros automaticos forom queimados, deixando um totalmente destruido e o segundo consideravelmente danado. No vidro foi escrito o texto: "Pres@s à rua". Minutos depois, tres contentores de lijo da Ronda Guinardo forom encendidos e destruidos.

A decisom de levar a cabo esta acçom foi como resposta ao chamado da campanha "Dia de acçom contra os bankos" convocada no estado Espanhol. Considerou-se mais importante o desejo de expressar a solidariedade com as compas encarcerad@s em todo o mundo e poder amosar-lhes a nossa convicçom em continuar a revolta subversiva contra este sistema de miséria e exploraçom.

No estado espanhol as medidas repressivas estám a ser mais descaradas fronte a revolta popular causada pola crise do sistema capitalista. @s arrestad@s com conexom ao movimento 15-M, e a criminalizaçom do movimento antifascista em Barcelona som ejemplos disso.

Mandamos um grande saudo e apoio a Marcelo Villarroel, Freddy Fuentevilla e Juan Aliste do estado terrorista de Chile, quem continuam a sua luta subversiva fronte ao encarcerlamento e as torturas. Força Companheiros! NOM VOS OLVIDAMOS!

Ànimo @s noss@s compas em Rúsia, Ukrania, e Bielorrússia, quem lutam contra o fascismo estatal que ocorre nos estados da antígua Uniom Soviética, protegidos por grupos de terroristas armados conhecidos como a "Polícia".

E @s guerrilhas urbanas de México, Grécia e Itália...compas, mais lume contra o capitalismo e o estado!!!

Pola extensom da revolta!

Pola libertaçom de humanos, animais, e da terra!

Assinam: Mutantes Anarkistas de Karcelona

Publicaçom traduzida do original publicado em Indymedia Barcelona

No hay comentarios:

Publicar un comentario