1 sept 2011

Fuga dum preso de Monterroso.


Segundo informaçom recolhida dos falsimédias, um preso de Monterroso conseguiu burlar a vigiança dos picolos que o questodiavam numha vissita ao Hospital Universitario "Lucus Augusti" da capital luguesa, dando-se à carreira tras ter sido atendido no serviço de urgências.

Isso aconteceu na noite do martes passado 30 de agosto quando o preso (do que só facilitam a sua orige marroqina e a sua idade de 21 anos) aproveitou para sair correndo depois de ter sido submetido a várias provas e à exploraçom dum médico, e conseguir burlar à Guardia Civil ao se internar na zona boscosa que rodeia o hospital.

Contam as crónicas que as labouras de busca foram intensas durante a noite e pola manhá seguinte, mas o dispositivo se aligerou durante o dia, dado que alguns agentes tiveram que reforçar o operativo de seguridade da "Vuelta Ciclista a España" e da operaçom retorno de feiras de agosto.

A direçom do cárcere sinala que o reo, quem cumpria em Monterroso umha pena de quatro anos por un delito de roubo com intimidaçom, e da que ficava um ano para esgota-la, nunca protagonizara incidente algum no tempo que levava de condena nem estava considerado como perigoso.

No hay comentarios:

Publicar un comentario