17 ago 2011

Baldomero Lara em Greve de Fame, segue preso tras ter cumprido a sua condena

O nosso companheiro Baldomero Lara Sánchez, leva encirrado no cárcere desde ha 9 anos e deveria de estar na rua com nos dado que já cumpriu toda a condena que se lhe adjudicara.

Él já era consciente de que se atopava sequestrado, e há uns dias recebera a resposta a um seu recurso que interpugera pedindo a refundiçom da sua condena. Neste auto do Tribunal Supremo dictado em 30 de setembro de 2010 (o qual leva implícito que o Auto foi retido até agora pola direcçom da prisiom de Topas), veu denegada a refundiçom solicitada por Baldo em base ao argumento de que a sua maior condena é de 7 anos, o que é um “erro”, dado que a sua maior condena é de 3 anos e méio. Isto implica que Baldo já tem pagado toda a sua condena e agora segue sequestrado por Instituiçons Penitenciárias e os seus cómplices. Além, de te-le sido aplicada a legalidade vigente em temas de refundiçom, Baldo já levaria sofrido 27 meses de mais (até agora) em prisiom, e mesmo situaçons de maltrato sofridas durante os translados contínuos aos que foi submetido. Ante isso cabe perguntarse: Por qué Baldo nom tem umha liquidaçom ajustada? Por qué uns tenhem que cumprir as suas condenas à ìntegra e para qué estám as leis se os malditos que as criam nem sequer cumprem-nas?

Em setembre de 2010, quando foi dictado o auto do Supremo, Baldo, já solicitara o seu translado de Topas a Algeciras (el é natural de Málaga), pero seguirom-lhe omitindo a informaçom. Nom lhes importa que leve 47 translados (nom solicitados) durante os 9 anos que leva encirrado e ainda por riba pretendem volve-lo a transladar mais longe da sua residência familiar, o qual viria a supor um novo retraso de todo o seu processo judicial que temos aberto para a sua libertaçom. Por isso agora o mais importante é impedir que o mandem à outra ponta da península.

Em 30 de maio deste ano, Baldo começara umha outra greve de fame, que durara 21 dias porque lhe negaram a assistência médica ajeitada para tratar umha sua lesom no hombro esquerdo, produzida por umha malheira recebeda na prisiom por parte dos carcereiros. Todo foram impedimentos desde conseguir que lhe operaram, as vissitas no hospital e até para a rehabilitaçom.

Depois da greve, o compa sofreu um cambeo de módulo e com ilo a limitaçom das suas comunicaçons.

Baldo mantém a cabeça erguida dentro da prisiom e isto nom gosta aos carcereiros e é por isso que respostam como melhor sabem, com a crueldade do seu sistema burocrático-repressivo. Se esta é a situaçom do nosso compa, quem tem certo apoio na rua, quántos casos invisibilizados haverá dentro dos cárceres?

Mediante este comunicado, queremos exigir que Baldo saia à rua, que é onde tem que estar, de inmediato. Hoje dia 15 de Agosto o companheiro começou umha greve de fame para denunciar a sua situaçom.

Nom pararemos até que nom lhe poidamos abraçar com os seus pes pousados no sujo asfalto das ruas.
http://www.blogger.com/img/blank.gif
LIBERDADE PARA BALDO!!

Grupo de apoio a Baldo.

Para contactar: cuartogradosalamanca@gmail.com

Traduzido e tirado de boletin tokata

Mais informaçom sobre Baldo:

- A sua reflexom sobre as lutas libertárias desde Madrid VI em 16/07/2009

- Implicado falsamente na Operaçom Nova e declarado absolto desta suposta trama dumha cédula islamista carcerária para atentar contra a Adiência Nacional

No hay comentarios:

Publicar un comentario