Hoje, terça feira, martes 13 de abril de 2010 se realiza a vista pública do recurso à sentência da Audiência Nacional apresentado no Tribunal Supremo.
Última hora: Em Girona duas pessoas penduram-se a umha árbore em solidariedade com Núria
Comunicado da assembleia de apoio a Núria
A partir disto iniciará-se a deliberaçom deste tribunal, que num periodo aproximado de tres semanas comunicará a sua resoluçom. O resultado desta resoluçom pode ser:
- Absoluçom!!!!!!!!!!!!!
- Inferior a 2 anos, ainda mantendo a acusaçom de "tentativa de colabouraçom com organizaçom terrorista", neste caso Núria nom entraria em prisom (por carecer de antecedentes) mas ficaria fichada
- Mantimento da sentência: 2 anos e 6 meses, com o que entraria em prisom umha semana mais tarde (aproximadamente)
- Em nengum caso poderá ser superior a dois anos e meio de cárcere, dado que a fiscalia nom apresentou recurso à sentência da Audiência Nacional.
Desde a campanha de apoio a Núria Pórtulas, umha vez mais aproveitamos para denunciar que em todo este processo nom se julgarom em nengum momento nem feitos nem acçons senom ideias e formas diferentes de vida no sistema estabelecido. Umha evidência delo é a sentência abstracta (tentativa de colabouraçom), onde detrás desta visualiza-se a estratégia de medo e control social sobre todas aquelas que se movem pola luta social, e por tanto é umha forma que tem o estado de imputar a quém amole.
Seguimos exigindo a dimissom dos responsáveis políticos e a liberdade real e sem condiçons de Núria Pórtulas.
Mais informaçom em http://elsud.org/nuria/
No hay comentarios:
Publicar un comentario