11 jun 2014

[França] Paris: Manifestaçom em memória de Clément Méric

Dias atrás falamos dos actos previstos em comemoraçom do jovem antifascista Clément Méric, a um ano do seu assassinato em 5 de junho a mans de dois membros de um grupo nazi em Paris. Também ligamos a La Haine onde figeram um seguimento do transcorrer da mani parisina; agora damos pulo a crónica do site La Horde facilitada pela ANA, onde também recolhem (em francês) crónicas doutras mobilizaçons solidárias com Clément:


Estivemos mais de 1.500 reunidos na praça da Bastilha às 14h30 - e 4.000 ou mais na manifestaçom que aconteceu neste sábado, 7 de junho, nas ruas de Paris - em homenagem a Clément Méric um ano depois de seu assassinato.

Além da homenagem ao nosso camarada, nossa presença na rua foi também um grito de alerta contra todas as ameaças fascistas, na Europa e no mundo.

"Alerta, alerta, antifascista!", "Nom esquecemos, nom perdoamos!", "Somos todos antifascistas!". Numerosos slogans deram o ritmo da manifestaçom desde a Bastilha, em direçom ao Boulevard Richard Lenoir, depois na avenida da República e na avenida Gambetta.

Os discursos em torno da praça Gambetta lembraram igualmente que a morte de Clément Méric nom foi um acto isolado e que a extrema-direita, em todo o mundo, oprime e assassina.

Galeria de imagens

No hay comentarios:

Publicar un comentario