20 may. 2014

O Poder das Eléctricas.- EiTB censura um sketch que critica a recolocaçom de políticos nos seus conselhos de administraçom

No programa de humor de grande audiência da EiTB2 "Euskadi Movie" (da mesma equipa que "Vaya Semanita"), vem de ser censurado um sketch do programa que se emitira íntegro em 20 de março. Este sketch foi eliminado ao subi-lo á plataforma Nahieran (televisom online de EiTB). Há pois claras evidências de que se tomou a decissom de censurar e fazer desaparecer o sketch sobre políticos recolocados nos conselhos de administraçom de grandes empresas energéticas com salários exorbitados como é o caso de Josu Jon Imaz, Felipe González ou Jose María Aznar:



De feito, nem no arquivo oficial de EiTB, nem na web donde se oferecem os contidos já emitidos, se pode ver o programa completo do 20 de março que incluia este sketch.

O parlamentario de EH Bildu, Unai Urruzuno denunciou esta circunstância no Parlamento basco: "EiTB busca o mesmo que buscava o franquismo pero com outros meios: impôr os contidos do meio desde o control ideológico. De feito, a mensagem que lança a EiTB censurando o sketch é que quem produzem os programas devem autocensurarse antes nos seus contidos, para nom ter problemas a posteriori"; "EiTB, além, da um ejemplo patético com esta actuaçom, convirtindo intocável a umha caste política que utiliza prácticas de duvidosa legitimidade social".

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada