14 may 2014

[Madrid] Hoje 14.- Inauguraçom da nova okupa: "La 13-14"

“Os jornais nunca recogerom istos sucessos pero ocorreu, e tem que volver a ocorrer. Umha e outra vez!” – MotherFuckers

Comunicado "La 13-14" abre as suas portas:

Muitas vizinhos e vizinhas descobriram em Vallekas que um de tantos imóveis abandonados no bairro está ganhando vida. O temos okupado. Tomamos o que precisamos e nom queremos delegar para ninguém a gestom de nossas vidas.

Desde aqui expressamos nossa rejeiçom a qualquer estructura que perpetua o actual sistema de dominaçom: partidos, organizaçons e sindicatos.

Buscamos nos desenvolver de um modo diferente ao imposto pelo sistema democrático-capitalista. Ante um modelo que nos diz o que temos que ser, o que devemos querer e como temos que viver, propomos a auto-organizaçom e a desobediência.

Desde a okupa 13-14 te convidamos para organizar a raiva. Pretendemos criar um lugar de desenvolvimento em todos os níveis: intelectual, físico, emocional, manual... Queremos fomentar o pensamento crítico, desaprender os valores morais que nos foram ensinados e aprender a interagir livremente entre nós e quem mais desejar participar.

Entendemos a okupaçom como um sinal de rejeiçom a propriedade, como umha ferramenta para a conspiraçom contra o capitalismo e a cidadania socialdemocrata.

Nunca desalojarám as nossas ideias! Toda luta é agora!

Okupa "la 13-14"

rua Parroco Don Emilio Franco 59, Madri
Metro Nueva Numancia

No hay comentarios:

Publicar un comentario