26 may 2014

[Grécia] Documentário: "Fascismo, S.A."

“Porque o fascismo nom é só os gângsters do Aurora Dourada, mas também os políticos, os empresários, e os editores que o alimentaram [...]”
“Porque a crise econômica que favorece o crescimento do fascismo e do nazismo está na nossa frente e nom no passado [...]”
“Porque toda Europa se afunda na escuridom da direita radical [...]”


Criadoras de “Deudocracia” e “Catastroika”, as jornalistas gregas Katerina Kitidi e Ari Hatzistefanoum voltam com um novo documentário.

Queremos contar histórias curtas, desconhecidas do passado, o presente e o futuro do fascismo e suas conexons com os interesses econômicos de cada época. Viajaremos desde a Itália de Mussolini, até a Grécia da ocupaçom Nazi, da guerra civil e da ditadura, e desde a Alemanha Nazi de Hitler até os dias de hoje. O novo documentário seguirá os passos de “Deudocracia” e de “Catastroika”, onde temos descrito as causas da crise da dívida, as consequências do memorando, a aboliçom da democracia e a liquidaçom absoluta da Grécia.

O documentário “Fascismo, S.A.” deseja inspirar os movimentos antifascistas de toda Europa e, ao mesmo tempo, continuar um dos experimentos mais grandes do jornalismo independente.

Mais umha vez rechaçamos qualquer financiamento de partidos e empresas e comunicamos que o documentário circulará livremente, sem restriçons de uso e transmissom. E neste caso também queremos a todos como nossos coprodutores. Você pode contribuir economicamente para a finalizaçom do documentário, enviando qualquer quantia via Paypal ou via conta bancária, mencionando NOM querer que vosso nome apareça nos créditos.

Vídeo com legenda em castelhano de “FASCISMO, S.A.”:



Mais infos:

http://infowarproductions.com/fascismo_sl/

No hay comentarios:

Publicar un comentario