13 may 2014

[Grécia] Anarquistas contra a escória nazista de Mencer Dourado

Há dias davamos conta em Abordaxe dum par de acçons directas contra a presença de grupos fascistas nos bairros de Atenas e Tessalônica, agora souvemos por ContraInfo que a ofensiva medra nos bairros de Atenas e espalhase a outras cidades como Cavala (cidade portuária com cerca de 63 mil habitantes, situada na Macedónia grega). Colamos a informaçom ao respeito de tres acçons antifascistas:

1) [Atenas] Escória nazi escorrentada em Kato Petralona

Em 7 de maio, tras correr um “sprint” para destribuir panfletos nos bairros de Thissio e Koukari, um grupo de neonazis de Menecerdouradistas tentou “mete-la pata” também no bairro de Kato Petralona com material eleitoral de Mencer Grego (nome da campanha eleitoral nazista). Por desgraça para eles, figemos-lhes pagar caro o seu terceiro intento de achegar-se aos nossos bairros, os quais som inabitáveis para qualquer fascista.

Um grupo de 6 antifascistas localizamos aos 10 neonazis, e com as “mãos vazis”, punhadas, labaçadas e patadas literalmente tiramos-lhes afora do bairro, empurrándo-lhes ao intérior dum vagom do trem suburbano. A pesar do seu suposto espíritu espartano, os mais novos (e rápidos) dos desafortunados fascistas abandoaram aos seus colegas militantes ao ver axs antifascistas.

2) [Atenas] Como e por que destroçamos as oficinas de “Mencer Grego” em Alimos

A primeiras horas do dia 7 atacamos as oficinas alugadas polo partido Mencer Dourado para a sua lista combinada de candidatos chamada “Mencer Grego para Alimos” de cara ás eleiçons municipais. Achegamo-nos ás oficinas situadas na rua Dodekanisou e tras rachar a cristaleira da fachada lançamos tintas ao intérior num intento de volver o lugar o mais “bonito” possível.

Levando a cabo esta acçom declaramos em todas direçons que os assassinos de Pavlos Fyssas, os descendentes da Organizaçom X e dos Batalhons de Seguridade, os amiguinhos dos madeiros, os que se masturbam com Hitler, Mussolini e Metaxas e se regocijam em totalitarismos, campos de concentraçom como Dachau e Auschwitz, afrontarám um insuperável obstáculo em cada passo que deam: gente decidida se interponherá no seu caminho constantemente e lhes atacará a qualquier prezo, com todas as suas forzas e com todos os méios disponíveis. Assim, golpeamos aos fascistas misántropos em todas partes: nas ruas, nas praças, nas escolas, nas manifestaçons, nos estádios de fútebol, nos lugares de trabalho, nom deixándo-lhes nem um centimetro de espaço.

Nengumha liberdade para os inimigos da liberdade.

Clube de Amigxs do Hooliganismo Académico “Juan José Borrelli”

PD: Saúdos combativos e solidariedade para todxs xs militantes antifascistas.

e 3) [Cavala] Acçom antifascista e anti-eleitoral

10 de mayo de 2014

Um grupo de companheirxs estavamos levando a cabo umha intervençom antifascista e anti-eleitoral num mercado ao aire livre de Cavala quando nos percatamos de que figeram a sua apariçom pública membros de Mencer Dourado. Umhxs 20 de nós achegámonos a eles, começando os apupos, berrando consignas antifascistas e dándo-lhes aos fachas algumhas labaçadas. Os mencerdouradistas literalmente correram a agocharse na comissaria policial ubicada a só uns 50 metros do lugar do confronto), donde forom albergados pelos polícias. Depois os fachas intentaram regressar ás suas oficinas escoltados por forças policiais, pero xs compas lhes bloquearom de novo o caminho, obrigándo-lhes a volver umha outra vez á comissaria de polícia, junto com os seus votantes de uniforme.

Grupos de compas continuarom estando alerta nos bairros de Cavala, por se as moscas.

Nem em Cavala, nem qualquer lugar.
Esmagade axs fascistas em todos os bairros.

No hay comentarios:

Publicar un comentario