14 may. 2014

[Dinamarca] Mesmo com proteçom policial, nazis som expulsos do centro de Copenhague

Ontem davamos conta das escorrentas de compas anarquistas gregxs aos nazistas de Mencer Dourado; hoje chega-nos desde Dinamarca umha notícia similar, na que xs compas danesxs também aplicaram a sua lei:

Aproximadamente 1.000 pessoas participaram neste sábado (10 de maio), em Copenhague, de umha manifestaçom antirracista e de repúdio a um acto nazista convocado para este dia na praça Christiansborg Slotsplads, no centro da cidade, pela organizaçom de extrema-direita Frente Nacional (DNF).

Inicialmente, xs manifestantes organizaram umha passeata pelo centro de Copenhague, com xs activistas exibindo faixas e cartazes antifascistas, e simultaneamente gritando palavras de ordem como: “Alerta, alerta, antifascista”, “Fora, fora, neonazistas”, “Acçom directa antifascista”, “Nengumha agressom sem resposta”, entre outros slogans.



Ao chegar na praça Christiansborg Slotsplads, xs manifestantes encontraram cerca de 40 nazis protegidos por um forte contingente policial. Neste momento, dezenas de antifascistas conseguiram romper as barreiras de proteçom das forças de segurança e agrediram alguns nazis com sopapos e pontapés. Também foram arremessados vários objectos contra os nazis, que fugiram com a proteçom da polícia.

De acordo com a Acçom Anti-Fascista (AFA) local, a atuaçom foi um sucesso. Esta foi a primeira vez, desde a Segunda Guerra Mundial, que autoridades dinamarquesas permitiram um acto público de um grupo neonazista na praça Christiansborg Slotsplads, no centro de Copenhague.

Notícia recebeda desde a agência de notícias anarquistas-ANA

Mais infos, fotos e vídeos aqui

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada