21 abr 2014

[Portugal - Galiza] Não à Alta Tensão - Domingo 27 Manif Internacional

Segundo soubemos está prevista a instalaçom dumha rede de Moi Alta Tensom entre Portugal e Galiza, na actualidade fica em fase de projecto, mas a gravidade dessa actuaçom sobre a regiom do Alto Minho, poem em perigo nom só a saúde das suas moradoras, senom também a mais que possível destruiçom dumhas paragens de alto valor patrimonial em quanto a natureza, arquitectura e cultura.

É por isso, e ante este novo atentado das multinacionais energéticas, que se convoca para este vindouro domingo 27 de abril umha Manifestaçom Internacional que sairá desde a ponte entre Melgaço (Portugal) e Arbo (Galiza) ás 15:30 (hora oficial portuguesa).

A Rede Eléctrica Nacional do Portugal quer instalar umha linha dupla trifásica de transporte de energia elétrica de muita alta tensom entre Vila do Conde e a Rede Eléctrica de Espanha, a 400Kv, cerca do duplo da tensom habitual nas linhas de alta-tensom em Portugal.

Está previsto que as linhas passem por 121 freguesias nos distritos de Viana, Braga e Porto, nalguns casos em áreas muito povoadas.

As populaçons nom tiveram sequer conhecimento de tais planos e, na maior parte destes municípios, nom houve qualquer debate público sobre este assunto.

Vamos apoiar esta luta: Nom à Alta Tensom!

1 comentario: