29 abr 2014

[Hervás - Cáceres] 16 a 18 de maio.- II Jornadas de Educaçom Livre

Colamos esta informaçom sobre o anúncio destas jornadas que, organizadas conjuntamente pelo Ateneu Libertário de Hervás e o Colectivo de Educaçom Livre Avellana, fam a sua segunda ediçom e accedemos á sua petiçom de colaboraçom "divulgando esta convocatória com o mesmo entusiasmo com que lhe enviamos" e que "acontecerám no fim de semana de 16 a 18 de maio, fim de semana que também coincidirá com a celebraçom do festival anual de fantoches de Hervás, que junto à preciosa primavera do vale de Ambroz, pressagiam um fim de semana maravilhoso"(sic):

Queridxs companheirxs:

Desde Hervás anunciamos a celebraçom das II Jornadas de Educaçom Livre, em cuja organizaçom se encontram imersos faz um tempo o Ateneu Libertário de Hervás e o Colectivo de Educaçom Livre Avellana.

Após o formidável resultado das jornadas anteriores e as estupendas sensaçons que nos deixaram, achamos que chegou o momento de repetir a experiência.

Nesta ocasiom as jornadas acontecerám no fim de semana de 16 a 18 de maio, fim de semana que também coincidirá com a celebraçom do festival anual de fantoches de Hervás, que junto à preciosa primavera do vale de Ambroz, pressagiam um fim de semana maravilhoso.

A agenda das jornadas ainda está aberta e desde o grupo organizador estamos trabalhando para ir fechando e concretizando os detalhes da programaçom. O planejamento das jornadas pretende aproximar-se ao da ediçom anterior, abarcando um espectro amplo da educaçom livre, que vá desde a desescolarizaçom às escolas livres, passando por experiências na escola pública que saem do marco da educaçom convencional, buscando elementos de convergência entre estas propostas e o caráter libertário latente em cada umha delas.

A nom confirmaçom definitiva de algum colectivo e sempre sujeito às contingências que possam surgir, nestas jornadas contaremos com a presença de colectivos e projectos emblemáticos no terreno da educaçom livre, como Paideia (Mérida), a escola livre mais longeva do território espanhol, Summerhill (Suffolk, Reino Unido), um referencial histórico na educaçom livre a nível internacional, o La Semilla (Huelva), ou iniciativas que pretendem abrir caminho no abrupto terreno da educaçom pública, além de muitos outros projectos, colectivos, grupos, associaçons e pessoas que já participaram nas jornadas anteriores, e que também esperamos nestas.

Completaremos o conteúdo das jornadas com umha série de obradoiros, entre os que podemos adiantar o de Cálculo Vivo a cargo do Movimiento Cooperativo de Escuela Popular, ou os de educaçom afectiva e ioga para crianças.

No aspecto lúdico, além da programaçom do festival de fantoches e do que surja espontaneamente, para as festas existirá umha proposta de actividades, jogos e projeçons que acontecerám no camping para facilitar a participaçom das famílias.

Para o alojamento, os participantes poderám alojar-se no camping “El Pinajarro”. O preço do acampamento será aproximadamente 10 euros pelos dois dias. Para as crianças até 10 anos, será gratuito. Para quem necessite de mais comodidades, o camping conta com bangalôs, que oferecerám um desconto para xs participantes das jornadas. Recomendamos fazer reserva antecipada, afim de assegurar um lugar e ajudar-nos a fazer umha estimativa do número de participantes.

Para o jantar de 6ª feira, sugerimos que cada um traga sua comida, ainda buscaremos um espaço para que possamos compartilhar esse momento. No sábado e domingo, o grupo organizador oferecerá umha comida popular vegana. O custo será o mais econômico possível e os benefícios serám destinados a cobrir os gastos das jornadas. Pedimos que tentem confirmar a participaçom o quanto antes possível, para que façamos umha ideia de quantxs seremos.

A medida que se aproxime a data do encontro, iremos actualizando a informaçom. Entretanto convidamos a que vaiades revisando a informaçom que iremos publicando no blog do Ateneu Libertário.

Também podem obter informaçons sobre questons mais concretas em:

Ateneu Libertário (Sonia) 687484460

Camping el Pinajarro: 927 48 16 73

Títeres: Cristoforo Colombo: 927 473747 - 636 430 676

Finalmente queremos pedir vossa colaboraçom participando e divulgando esta convocatória com o mesmo entusiasmo com que lhe enviamos.

Um saudo e até mais.

No hay comentarios:

Publicar un comentario