10 abr. 2014

[Compostela] Programaçom da nova okupa "Escárnio e Maldizer" e bem-vinda da Gentalha


Colamos o cartaz com as actividades que houvo ontem e as previstas para hoje, amanhá e passado, e além colamos esta bem-vinda da Gentalha do Pichel á esta nova iniciativa okupa:

Bem-vindas!

A primavera levou para a Algália novas vizinhas. Quem serám? será Curras, será Conde Roa? será algum banqueiro destes que te está arruinando a vida? será umha das concelheiras acusadas de roubar a todas as compostelanas? será um directivo do grupo VendeX? Nom sabemos, mas na Gentalha estamos seguras de que nom fam parte dessa oligarquia de Compostela que nos fai a vida impossível. Som gente nova e velha, homes e mulheres que em vez de roubar-nos, usam um predio de “um” e ponhem-no ao serviço de “todas”. Chegárom há poucos dias e já nos deleitárom com música, palestras, projeçons, mesas redondas… e todo feito num lugar que ontem estava frio e aguardando ser vendido.

A Gentalha quer parebenizar a gente que abriu este novo espaço de cultura, lazer e liberdade. O ”CSO Escárnio e Maldizer”, na rua Algalia de Cima nº11, ao pé mesminho do nosso bairro, chegou para ficar. Bem-vindas!

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada