11 feb 2014

[Grécia] Manifestantes incendeiam peagem na estrada nacional nos arredores de Atenas

Colamos informaçom recebida na nossa caixa de correios e facilitada pela ANA -Agência de Notícias Anarquistas- que traduce e toma de Verba-Volant:

Esta tarde [9 de fevereiro] mais de 500 habitantes da província de Atenas Ática, incendiaram umha parte das peagens de Malaska, nos arredores de Atenas. Estes som os primeiros dos inumeráveis postos de peaxem localizados na estrada entre Atenas e Tessalônica. O incêndio vêm uns dias após dos novos aumentos na tarifa de muitas peagens nas duas estradas nacionais que saem de Atenas até o norte da Grécia e o Peloponeso, assim como da instalaçom de mais postos nestas duas estradas.

Antes de queimar as peagens, xs manifestantes tiraram delas a umha empregada que se encontrava dentro de umha casinha, que uns minutos mais tarde iria destruir-se. Depois de incendiar umha boa parte desta peagem, xs manifestantes, gritando lemas contra o governo e sua política, se dirigiram ás próximas peagens da mesma estrada, na aldeia de Afidnes, onde procederam a outra acçom, levantando as barras e deixando passar os carros sem pagar, durante mais de meia hora.

A situaçom com as inumeráveis peagens nas autoestradas, autovias e inclusive nas péssimas estradas nacionais é inqualificável. O Regime têm entregado as estradas a uma corja de contratantes depredadores, modificando a legislaçom e convertendo a falta de pagamento da peagem e qualquer concentraçom de protesto em suas proximidades em delitos do código penal. Estes depredadores pois, gozando do respaldo do Estado, se portam como uns déspotas, instalando peagens a cada 20 quilômetros, aumentando sua tarifa quando lhes dá vontade, e contratando até aos policiais para que detenham imediatamente a quem nom paguem as peagens por cuja exploraçom se têm forrado.

Esta acçom dos habitantes de Ática constitui umha acçom de contraviolência contra a violência que o Estado e o Capital exercem diariamente, sugando o sangue do povo grego e conduzindo sem escrúpulos a milhares de pessoas à indigência. Esta acçom do incêndio das peagens nos arredores de Atenas é umha acçom de dignidade, na qual, entretanto, têm que ser sucedida por outras acçons de contraviolência diretas semelhantes, bem organizadas e coordenadas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario