Colamos informaçom recebida na nossa caixa de correios e facilitada pela ANA -Agência de Notícias Anarquistas- que traduce e toma de Verba-Volant:
Antes de queimar as peagens, xs manifestantes tiraram delas a umha empregada que se encontrava dentro de umha casinha, que uns minutos mais tarde iria destruir-se. Depois de incendiar umha boa parte desta peagem, xs manifestantes, gritando lemas contra o governo e sua política, se dirigiram ás próximas peagens da mesma estrada, na aldeia de Afidnes, onde procederam a outra acçom, levantando as barras e deixando passar os carros sem pagar, durante mais de meia hora.
A situaçom com as inumeráveis peagens nas autoestradas, autovias e inclusive nas péssimas estradas nacionais é inqualificável. O Regime têm entregado as estradas a uma corja de contratantes depredadores, modificando a legislaçom e convertendo a falta de pagamento da peagem e qualquer concentraçom de protesto em suas proximidades em delitos do código penal. Estes depredadores pois, gozando do respaldo do Estado, se portam como uns déspotas, instalando peagens a cada 20 quilômetros, aumentando sua tarifa quando lhes dá vontade, e contratando até aos policiais para que detenham imediatamente a quem nom paguem as peagens por cuja exploraçom se têm forrado.
Esta acçom dos habitantes de Ática constitui umha acçom de contraviolência contra a violência que o Estado e o Capital exercem diariamente, sugando o sangue do povo grego e conduzindo sem escrúpulos a milhares de pessoas à indigência. Esta acçom do incêndio das peagens nos arredores de Atenas é umha acçom de dignidade, na qual, entretanto, têm que ser sucedida por outras acçons de contraviolência diretas semelhantes, bem organizadas e coordenadas.
No hay comentarios:
Publicar un comentario