14 feb. 2014

[Barcelona]: Ataque à Rádio Estel, emissora da igreja antiabortista

Reproduzimos nota de prensa de ANA recebida na nossa caixa de correios:

Nesta semana de acçons autônomas contra a proibiçom do aborto saímos às ruas para acrescentar a nossa expressom de raiva. Na madrugada de quinta-feira (6) atacamos o escritório da Rádio Estel, emissora da Arquidiocese de Barcelona, localizada entre as ruas Puggarí e Comtes de Bell.lloc, no bairro de Sants. Decidimos agir contra esta rádio porque atua como um meio de comunicaçom a serviço da Conferência Episcopal, tratando de doutrinar e manipular com “catecismos” ocultos de informaçons e defendendo o modelo social patriarcal, misógino e normativo contra o qual lutamos. Por isso, em defesa da luta feminista e como autodefesa de nossas vidas, ideias e corpos próprios, arrebentamos as janelas e deixamos umha pintada “El meu cos, la meva decisio”.

Nos enoja sua podre moral católica, tanto quanto odiamos o Estado e suas artimanhas políticas e legalistas. Com esta nova lei do aborto fica evidente, mais umha vez, o vínculo das duas instituiçons, Igreja e Estado, para manter a sua autoridade, seu poder patriarcal.

Querem tirar a nossa autonomia, a nossa capacidade de tomar decisons, de pensar por nós mesmas e agir de acordo com o que precisamos ou sentimos. A opçom de nom ser mãe se tornaria um luxo só para as ricas que podem pagar ou um risco à saúde e à vida daquelas que nom podem pagar uma clínica clandestina.

Nom estamos dispostas a deixar que tratem de nos possuir. Nunca permitiremos que decidam por nós e seguiremos nos defendendo de quem quer nos limitar a ser apenas reprodutoras de seu sistema.

Nem Deus, nem Estado, nem Marido!

Morte ao Patriarcado.


agência de notícias anarquistas-ana

1 comentario:

  1. Compas, amplío a información co voso permiso deixando un link a unha nova no meu blog onde fixen un resumo recopilando varias accións dos últimos días, e outros enlaces a Indymedia Barna de accións feitas logo.

    Lume ó patriarcado!

    Enlace: http://vozcomoarma.noblogs.org/?p=2854

    e mirar tamén:

    Sabotaxe contra a Fundación Provida: http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/479629/index.php

    Acción dentro do templo da Moreneta: https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=Pw9-ZPX20e4&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DPw9-ZPX20e4%26feature%3Dyoutu.be&app=des

    Pintadas e danos á fachada do edificio da "obra social" Nen de Deu inaugurada polo Papa-ostias na súa última visita: http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/479621/index.php

    ResponderEliminar