2 abr 2013

Narcos: A ruta da impunidade

Ante os últimos, que nom derradeiros, acontecementos mediáticos, recuperamos da memória (graças a laboura de Javier Torres que vem de colga-lo no youtube) este documentário produzido em 2001 pola desaparecida revista basca, Kale Gorria. Além recomendamos com fervência botar umha olhada à hemeroteca do Periódico Galego de Informaçom Crítica "Novas da Galiza" que desde 2003 vem fazendo umha laboura encomiável de trabalho de investigaçom e denúncia das relaçons entre as máfias do narcotráfico e o PPdeG (mas como nom é um mentideiro como El País, semelha que nom tem trascendência o que contam)

Fagamos pois memória umhas, e a sorprénder-vos outras...

Estas som as origens do Partido Popular.

Como di o Javier Torres nom sempre é conhecido o quadro mafioso que move a um Poder constituido. Por sorte, este documentário abre os olhos (a quem quiger) e demonstra, com segurança, a implicaçom de altos mandos da clase polí­tica, dos corpos repressivos, dos medios de comunicaçom oficiais (entre eles "El País") e, sobre tudo, de poderosos grupos económicos no negócio do narcotráfico e a prostituiçom.

Impresionante, revolucionário e atrevido trabalho de Kale Gorria

Este vídeo desvela dados e conexions até esse momento inéditas, narradas desde dentro polos próprios capos a través de documentos excepcionais: Os seus pactos com os políticos, os polícias que tinham a soldo, os crimens cometidos, os seus negócios milhonários.

Esta reportagem.como digemos, fora realizado pola já desaparecida Revista Kale Gorria (rua vermelha), sucessora da ilegalizada "Ardi Beltza", que fora cerrada precisamente por um dos que aparece retratado na reportagem, o juíz Baltasar Garzón, icono da esquerda nistos estranhos tempos que correm.

Em quanto a ingente laboura do Novas, recomendo lêr estas páginas (entroutras):

Caderninho central do nº 10 de Novembro de 2003 "A Droga que Financiou o Partido Popular"
Reportagem do nº 23 de outubro de 2004 "Descoberto o actual sistema de financiamento irregular do PP na Galiza"
Artículo da secçom A Pesquisa do nº 98 de Janeiro-Fevereiro de 2011 "Rajoy presidia a Alianza Popular em Ponte Vedra quando narcos e contrabandistas o financiavam"

eDu

1 comentario:

  1. IMPRESIONANTE DOCUMENTO, FELICÍTOVOS POR TRANSMITIR E CULTURIZAR AS PERSOAS.
    Un saúdo moi grande e avante a luita.

    ResponderEliminar