5 mar. 2013

[Bolívia] Outra montagem contra anarquistas na terra de Evo Morales

Chegou-nos à nossa caixa de correio um outro vídeo enviado polas compas da organizaçom anarquista chilena Productora de Comunicación Social onde dam-nos conta do que elas consideram umha outra montagem contra anarquistas, desta volta no pais do Evo Morales, esse indigena que figera criar falsas espectativas de mudança política para os intereses da povoaçom autóctona e que, poucos anos depois da sua chegada ao poder, demonstra dia a dia que o seu governo de partido único ( MAS ) toma medidas de repressom contra o povo na mesma tónica que qualquer governo, a única diferência é que desta volta é um “índio” quem ejerce a coerçom e a forza bruta para convencer e imponher o modelo único de vida e de consumo de occidente.

Colamos o vídeo e traduzimos de seguido o texto enviado polas compas bolivianas:


Em martes 29 de maio de 2012 em La Paz e Cochabamba, Bolivia, 12 casas particulares forom arrasadas buscando a 13 persoas. Buscavam-nas na qualidade de sospeitosas por tentativa de homicídio e terrorismo, atribuindo-lhes a colocaçom de artefactos explosivos. Tudo isto enmarcado num contexto de movilizaçons sociais pola luita dos povos indígenas na defensa do Tipnis e prévio ao encontro da OEA (Organizaçom de Estados Americanos) em Cochabamba. No operativo da polícia figeram-se arrasamentos em vivendas equivocadas, sem a presência de algumhas imputadas e oferecendo à opiniom pública provas tam insuficintes como máscaras ou parches.

Ao mês de Outubro de 2012 o processo das compas presas ainda nom se levara a cabo, postergando as suas audiências, sendo este um claro ejemplo do abuso de poder e a criminalizaçom do protesto social.

Qualquer semelhança com o Caso Bombas em Chile nom é coincidência... o Estado qualquer que seja, perseguirá as ideias que atacam as estructuras do poder.

FICHA TÉCNICA:
Productora: Productora de Comunicación Social
Duración: 9 min 16 seg.
Ubicación: Sin Fronteras, Sinapsis 10.
Lugar: La Paz, región Boliviana.

Notícia introduzida, redactada e traduzida por Edu

Mais informaçom em SomosSur
e neste mesmo Abordaxe

e recomendo lêr este artículo de opiniom assinado por Carlos Crespo: "Estado y autonomía en Bolivia, una interpretación anarquista" em BolPress

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada