7 ene 2013

[Itália] Reinvindicaçom de Ataque Incendiário a Companhia Láctea

Recebemos no nosso correio informaçom sobre esta notícia recolhida do blogue Veganxs:

No dia 31 de Dezembro de 2012, celebramos o nosso próprio ano novo na empresa de lácteos Centro Latticini (Centro de Lácteos) na cidade de Montelupo Fiorentino.

Umha empresa que obtem lucros sob a exploraçom da vida de milhares de inocentes todo o ano, porque coa producçom de leite e derivados os animais vem-se privados de qualquer mínimo direito à vida!

O Leite e os productos lácteos estám pingando sangue!!

Contra todas as formas de exploraçom animal!

ATUA AGORA.

Fronte de Libertaçom Animal.

Mais informaçom em
Segundo o noticiário, sete caminhons foram completamente destruídas pelo fogo e um oitavo foi danificado. "ALF" estava escrito na parede de um edifício. Quanto aos danos, foi estimado em meio milhom de euros. (fotos de Fotocronache Germogli; clique aqui . para mais fotos da açom)

O ataque é pelo menos o quarto nos últimos meses na regiom Toscana da Itália. No início de outubro, ativistas da ALF entraram em um matadouro em Colle Val d'Elsa e saboram o sistema elétrico de máquinas. Um caminhom foi destruído por um incêndio em uma empresa de carne em Troghi em 27 de outubro , e em 24 de novembro o fogo da ALF em um caminhom de um matadouro em San Giovanni Valdarno.

1 comentario:

  1. Esta é unha boa mensaxe para todas as que alardean e aclaman a folga dos gandeiros. Pouco nos importa se o especista gandeiro gaña poucos cartos polo seu leite tinguido de sangue. Por min como se van á ruína!!

    ResponderEliminar