24 jun. 2011

Acçons solidárias em Barcelona: encarapuçadas atacam sede do PP e banco “Caja España”.

Queremos anunciar duas acçons:

Em 19 de junho, às 00:36 da madrugada, no conhecido popularmente como "Passeig de la Salut" de Badalona levou-se a cabo umha sabotagem contra a Oficina de Atençom ao Vizinho do Partido Popular de Catalunya, conhecido polas ideas xenófobas do seu máximo representante e alcalde da cidade Xavier García Albiol. Esta personagem, viva imagem do fascismo institucionalizado que impera e acarrea o Estado espanhol, nom só leva políticas contra a povoaçom emigrada, froito do capricho elitista por ter mão de obra barata sem nengum tipo de direito laboral, senom que, além, quere forjar um pequeno estado policial, implantando cámaras de seguridade nas zonas mais pobres desta cidade para controlar a raiba e impulso que a situaçom actual pode provocar.

Esta acçom está realizada para que serva de prelúdio para anunciar o que mais tarde se poderá palpar como os inícios dumha Insurrecçom.

Queremos constatar pola nossa banda que, nos, a oposiçom, umha vez mais estaremos para oponher-nos firmemente ás políticas terroríficas deste sistema mecanizado, gris e genocida.

Senhor Albiol, vigile pois já sabe que a classe precária nom está sozinha e que os de sempre estaremos para plantar-vos cara aos dictadorzuelos.

A noche do 22 apedreou-se a cristaleira dum banco “Caja España” em solidariedade com as compas animalistas involucradas na montagem policial. Esta acçom queremos que serva para demonstrar à dictadura do capital e do terror que nom terá um control geralizado da sociedade e que a oposiçom mantem-se mais viva que nunca. Com esta forma de protesto queremos expressar a nossa solidariedade com as compas.

Nom à montagem policial. Agentes do sistema, idevos à puta merda.

Estas duas acçons som assinadas em nome da Rede Anarquista Internacional e a Federaçom Anarquista Informal, em resposta e em solidariedade com o comunicado chamando à uniom.

Atentamente,
Anónimas em luita.

Colado e traduzido de http://anonimosporti.blogspot.com/

No hay comentarios:

Publicar un comentario