13 sept. 2014

@s anarquistas debuxan a súa "A" circulada na Diada catalana


O día 11 de Setembro realizouse unha acción anarquista en Barcelona. Miles de activistas transformaron a "V" nunha "A" e reclamaron: "A Independencia total dos Estados, dos patróns, da Banca, dos mercados e a Troika!" "Nin o Estado español, nin ningún Estado!"

A Barcelona libertaria acudiu a este chamado. O que comenzou como unha convocatoria burleira para respostar a marcha soberanista da Diada finalmente materializouse engadindo unha liña perpendicular pola rúa Bruc para debuxar a "A" de anarquía. A vía libertaria congregou arredor de 2000 persoas, moitas delas vestidas de branco, coreando lemas como "Visca Catalunya anarquista" e "CiU es España".

Entre os participantes na marcha anarquista estendeuse a broma de que @s organizador@s da "V" borrarían a liña das imaxes aéreas con Photoshop. Sobre as 18:00h, @s anarquistas formaron un amplo círculo na confluencia da rúa Bruc con Aragó para rematar de debuxar a "A" circulada.

Individualidades Contrainformativas para Abordaxe

21 comentarios:

  1. Creo que la noticia era así:

    http://elcallejondeladoncella.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nom era assim??

      Pois a min paréceme que ti eres assim:

      https://www.google.es/search?hl=es&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1280&bih=695&q=perro+con+rabia&oq=perro+con+rabia&gs_l=img.3..0l8.2396.5774.0.6252.15.13.0.2.2.0.274.1357.0j6j2.8.0....0...1ac.1.53.img..5.10.1371.nRo7f_une-k#facrc=_&imgdii=_&imgrc=kWSimW5iYSU9uM%253A%3BdqenfEcjDseZPM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.comportamientoanimal.com%252Fimagenes%252Farticulos%252Farticulo_338.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.comportamientoanimal.com%252Fperros-gatos%252FDetectaron%252Bun%252Bcaso%252Bde%252Brabia%252Ben%252BC%2525F3rdoba.html%3B288%3B199

      Eliminar
    2. Claro que acertei...malhao!!!!

      Eliminar
    3. Anda, tomate el zumo.

      Eliminar
    4. Eu som más de café, e ja figem umha pera!!

      Anda tómate o pienso!!!

      Eliminar
    5. Luego existo. Jajaja

      Eliminar
    6. Exacto tolai!!!! polas manhás o primeiro que hai que facer e almorzar!!! Se nom , nom existes...

      Eliminar
    7. El que vino aquí a comentar primero trasnocha mucho para este tipo de cosas. No creo que lo primero que haga sea desayunar, será más bien encufarse a la red...

      Eliminar
  2. Individualidades Contrainforman14 de septiembre de 2014, 12:27

    Esto también fué noticia. Si no te gusta trabaja un poco envía tu una a la cuenta de correos. Esto es lo que algun@s colaborador@s de Abordaxe hemos querido destacar de la Diada. La noticia que hemos redactado está realizada en base a información sacada de diferentes medios contrainformativos libertarios y un periódico comercial que no estamos dispuest@s a reseñar.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Da que pensar que un periódico del "País" saque esta convocatoria y no la otra... Como mola que nos den un trocito cuando les interesa. Como decía Ruido de Rabia: "Seamos unx en el amor y la liberación".

      Eliminar
    2. É probable que algúns medios comerciais utilizasen mediaticamente esta convocatoria, para intentar crear crispación entre diferentes movementos e ópticas anticapitalistas. Pero iso non quere dicir que non existise dita convocatoria e que non se deba reseñar. O sentido desta convocatoria está en realizar unha crítica antiestatista e antiparlamentarista dende unha óptica antiautoritaria integral. Sinalar o carnaval e a carreira polos centros de poder entre as distintas posicións independentistas autoritarias de Catalunya.

      "Seamos unx en el amor y la liberación" .

      Pero de que liberación estamos a falar?? Dun Estado catalán promovido polas burguesías autóctonas por motivacións económicas???

      Os anarquistas sempre loitaron pola liberación dos pobos e os individuos. O que se plantexa aquí e o dereito de ser Estado-nación. E o que debemos facer como antiautoritarios é emprender e intensificar a guerra social contra o Estado-capital, e moi importante tamén, contra os recuperadores e falsos opositores.

      A "unión" da que ti falas trataríase mais ben dunha fagotización por parte dos elementos independentistas autoritarios a o resto de forzas que contemplan outro tipo de liberacóin de marcado carácter libertario e totalmente antagónico co proceso frentepopulista que está a dirixir a dereita catalana e un partido históricamente ambiguo con respecto aos procesos de lieración nacional catalanes, ambiguo e porsuposto autoritario.


      Para xs antiautoritarixs non nos basta coa independencia de calquera xeito. Por iso a anarquía é un horizonte e os anarquistas o voso grao no cu.

      Eliminar
    3. Ruido de Rabia, pedazo grupo de Tolosa. Una pregunta, sin acritud, donde puedo traducir el texto... Es que a veces me meto en el traductor de la Xunta y no me traduce algunas palabras... No puedo comprender el discurso en su integridad. Gracias.

      Eliminar
    4. aquí tienes una entrada parecida en español:

      http://contrainfocruznegra.blogspot.com.es/2014/09/los-anarquistas-dibujan-su-en-barcelona.html

      Eliminar
  3. Individualidades Contrainforman14 de septiembre de 2014, 12:33

    Algún documento mas para complementar información:

    http://www.portaloaca.com/videos/noticiasvideo/9386-video-no-queremos-ningun-estado-anarquistas-transforman-la-v-en-a-en-barcelona.html

    ResponderEliminar
  4. Ruido de Rabia: "Seamos unx en el amor y la liberación".

    Hay liberaciones y liberaciones, y también muchas formas de amar. Díselo a los de "Ruído de rabia". Aunque no creo que haga falta que se lo aclares porque es claro que lo has sacado de contexto.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Yo creía que te lo había puesto a huevo.. Mira una canción de Ruido de Rabia contra los nacionalismos: "La vieja estirpe de los descerebrados". Que me tengo hasta que contraargumentar¡

      Eliminar
    2. pues claro que me lo pusiste a huevo, pailán!

      Eliminar
    3. Como si aquí todo el mundo conociese a Ruído de Rabia...

      Eliminar
  5. http://abordaxerevista.blogspot.com.es/2014/07/postindustrialismo-estado-e-loitas.html

    http://abordaxerevista.blogspot.com.es/2013/07/o-que-e-isso-de-republica-galega.html


    ResponderEliminar
  6. Brincadeiro ahahahaha14 de septiembre de 2014, 15:12

    Da que pensar que un periódico del "País" saque esta convocatoria y no la otra... Como mola que nos den un trocito cuando les interesa. Como decía Ruido de Rabia: "Seamos unx en el amor y la liberación".

    Divirteste?
    Pois se te aburres, prova a dicirlhes aquí: http://www.diarioliberdade.org/ ,

    que colem esta nova: @s anarquistas debuxan a súa "A" circulada na Diada catalana

    a ver que te respostam, e depois contasnos para botar umhas risas.

    ResponderEliminar