8 ago 2014

[Valdemoro - Madrid] Comunicado ante um novo apunhalamento neonazi

Informaçom trasmitida pola ANA; colamos este Comunicado conjunto de Valdemoro Antifascista e Ciempozuelos Antifascista:

O neonazismo continua campeando impunemente polo estado espanhol, e a localidade madrilenha de Valdemoro lamentavelmente voltou a converter-se no melhor exemplo.

No domingo passado, 3 de agosto, por volta das 18h, um neonazi de Valdemoro chamado Leonardo, mais conhecido como “Leo”, decidiu dar várias navalhadas no peito de D., um vizinho dumha localidade próxima, nas cercanias da estaçom de trem de Valdemoro. D. conseguiu interpor seu braço entre o peito e a navalha, produzindo-se grandes cortes na extremidade, mas evitando assim umha morte certa nas mans deste neonazi.

Tudo começou na plataforma da estaçom de Valdemoro, quando o neonazi acompanhado dumha jovem passam na frente de D. e sua acompanhante e lhes lançam olhares e gestos desafiantes e provocadores. A agressom de Leo começa na plataforma, e posteriormente a jovem que acompanhava a este empurrou D. na via pouco tempo antes da passagem do trem. Por sorte ele pode voltar a plataforma; momento em que começa umha selvagem agressom a D. e a sua acompanhante.

A agressom neonazi continuou até a porta da estaçom, mas ante a autodefesa exercida por D., Leo decide tirar de navalha ante os olhos de todos os presentes. D. decide entrar num ônibus próximo que se encontrava aberto, e pediu a conductora que fechasse as portas rápido, mas ela se omitiu. O neonazi se aproximou a entrada do veículo e lhe lançou várias navalhadas na altura do peito que impactaram no braço de D.. Pouco tempo depois este neonazi era preso, e o agredido foi levado ao hospital.

Mas para os corpos da repressom do estado espanhol o fascismo e o neonazismo som ideologias a defender, por isso na segunda-feira, 4 de agosto, D. foi detido na saída do hospital. Feito que nos parece intolerável e representativo da proteçom que gozam as ideologias genocidas da extrema-direita sob o capitalismo.

Desde Valdemoro Antifascista e Ciempozuelos Antifascista queremos mostrar nosso apoio e solidariedade ao companheiro D. e a jovem que lhe acompanhava e que também ficou ferida.

Nom permitiremos que ideologias genocidas como o neonazismo e o fascismo continuem protagonizando estes episódios de violência gratuita nas ruas de Valdemoro. O povo trabalhador de Valdemoro continuará organizando-se para combater este germe assassino que continua vivo na sociedade atual.

NOM PASSARÁM!

Valdemoro Antifascista e Ciempozuelos Antifascista

No hay comentarios:

Publicar un comentario