7 ago 2014

Contra o genocídio na Palestina, solidariedade internacionalista!

Reproduzimos este texto distribuído estes dias em Sants, na Catalunha, assinado por anarquistas vizinhos e vizinhas deste bairro barcelonés:

Que é um boicote?

Um boicote consiste em negar-se a comprar, vender ou practicar algumha forma de relaçom comercial ou de outro tipo com indivíduos, empresas ou Estados considerados polos participantes do boicote, como autores de algo moralmente reprovável. É umha medida de pressom econômica e um ataque a um dos pilares da economia e o capitalismo de Israel.

Por quê um boicote?

As últimas semanas temos visto com raiva, indignaçom e impotência, como o Estado israelense cometia com total impunidade um genocídio evidente e claro contra a populaçom palestina da Faixa de Gaza.

Para ser sinceros e humildes nom cremos ter umha soluçom clara e realista, que seja justa e de acordo com nosso pensamento e práxis libertária, para este conflicto que já fai tanto tempo que existe. Cremos que como para a maioria da populaçom, podem existir interesses por trás que nos escapam. Igualmente, nom nos podemos permitir permanecer impassíveis enquanto o exército de Israel assassina e destrói a vida de milhares de pessoas.

Como anarquistas, combateremos qualquer forma de dominaçom, inclusive a de uns povos sobre outros. Cremos que o Estado de Israel como qualquer outro Estado do mundo nom tem outro fim, senom perpetuar um status quo onde os poderosos do país possam viver em paz a custa de manter atados aos pobres, sejam palestinos ou judeus. Por isso é preciso ter claro que o exército sempre foi e será assassino, venha de onde vier, já que é a estrutura que tem os estados para garantir o monopólio da violência.

Animamos ao boicote à Israel como umha forma mais de luita a partir de nossa realidade mais próxima. Denunciamos a todos os Estados, como cúmplices do genocídio na Palestina, incluída nossa querida Generalitat, que tanto se tem vangloriado de manter umhas excelentes relaçons econômicas com Israel.

ANIMAMOS A NOM COMPRAR NEM VENDER PRODUCTOS ISRAELENSES (1).

Alguns vizinhos e vizinhas do bairro.


(1) Nota de Abordaxe.- A tal efeito acá, na web do Grupo Antimilitarista Tortuga, tendes umha listagem de productos israelenses a boicotear.

No hay comentarios:

Publicar un comentario