6 ago 2014

[Canadá] 18 ao 20 de agosto Acampamento de Acçom no Território Okupado Algoquin. Rebele-se! Reconstrua! Torne-se Selvagem!

Ainda que o Canadá fica bem longe de nós, imos dar conta deste evento que nos facilitou a ANA num seu correio, por aquilo de que se saiba que em todas partes do mundo a anarquia está cada vez mais presente, além de que a convocatória tem un seu comunicado certamente interesante para todas e fai-nos ver á gente canadiana baixo um prisma moi diferente do que temos que sofrer por acá (e mais em concreto em Corcoesto) com as empresas mineiras de ouro a ceu aberto:

C o m u n i c a d o:

Queridxs eco-guerreirxs, defensorxs da terra, jardineirxs de guerrilha, sobreviventistas, radicais amantes da natureza e livres pensadorxs.

Nós vivemos no epicentro dumha tempestade de crises - mudanças climáticas, extinçom em massa, acidificaçom do oceano, pico do petróleo, roubo de terras, e luita de classes, apenas para nomear algumhas. A visom de Harper(1) para o Canadá é de umha vasta colônia de recursos, onde os recursos naturais som explorados o mais rapidamente possível, para o lucro das maiores corporaçons do mundo. Somos chamados à confrontar esta visom com umha visom que é própria de nós mesmxs.

Nós damos boas-vindas a você para comparecer aos três dias de Acampamento de Acçom neste Verám, do dia 18 ao dia 20 de Agosto, no Território Algonquin (2), que nom cede e nom se rende.

Nossa ambiçom é que este encontro fortaleça o movimento pola sanidade ecológica ao providenciar educaçom faça-você-mesmo sobre como fazer umha campanha efectiva contra a destruiçom do mundo natural. Este acampamento será divertido, com o objectivo de nutrir o espírito assim como educar a mente. Haverá tempo para caminhadas, nataçom e desfrutar o esplendor da natureza selvagem, que é ainda muito viva e saudável no Território ocupado Algonquin.

Haverám oficinas de acçom directa, anti-opressom, cultura de segurança, descolonizaçom, solidariedade indígena e muito mais. No momento estamos aceitando propostas de oficinas, apresentaçons, conversas e socializaçom de habilidades. Por favor, nos escreva para confirmar participaçom, propor ideias, e ajudar a organizar no seguinte e-mail: rebelrebuildrewild(at)riseup(dot)net.

Mais informaçom em rebelrebuildrewild.noblogs.org

Notas de Abordaxe:

(1) Stephen Joseph Harper é o primeiro ministro de Canadá, e líder do Partido Conservador

(2) Território Algonquin está ubicado a 50 kms ao norte de Ottawa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario