4 jul 2014

[Lugo] Amanhá Sábado 5 ás 12 Manifestaçom em Apoio a Greve do Lixo

Por umha banda umha macro-empresa, Urbaser, com 160 sociedades em tudo o mundo que presume na sua web de acadar benefícios por mais de 1400 milhons de euros só em 2011, pertencente ao grupo ACS, que obtivo como benefício neto no primeiro trimestre de 2014 202 milhons de euros (um 20,6% máis que no mesmo periodo de 2013). Ambos monstros empresárias estám presididas por Florentino Pérez (presidente também do CF Real Madrid, a equipa de futebol que fai os contratos mais milhonários da Liga). E umha manipulaçom mediática em todos os falsimedios, tanto nas teles como nas rádios e os jornais, onde culpabilizam ás trabalhadoras da situaçom criada. E por se isto nom fosse suficinte, umha outra empresa subcontrata Tragsa fazendo labouras de esquirolagem escoltada por agentes da Polícia Local do alcalde Orozco (do PSOE) imputado na Pokemon. Além de que a própria empresa Urbaser trougera trabalhadorxs doutros lugares da Galiza para reforçar a recolhida dos serviços mínimos.

Pela outra, já levam 11 trabalhadorxs despedidxs e 78 sançonadxs e mesmo se produziu o atropelo de umha trabalhadora, que participava num piquete, por parte de um responsável da empresa. Isso sim mantenhem-se em luita e greve indefinida quando já se cumprem 25 dias sem acordos. A sua petiçom: a atualizaçom salarial que nom se produz desde 2011.

Ante isso, cabe perguntar-se se nom há razons obvias para apoiar esta luta, ainda que seja convocada pelos sindicatos pactistas. Por isso publicamos esta convocatória de Manifa amanhá em Lugo com saida dos edifícios sindicais ás 12 da manhã.

No hay comentarios:

Publicar un comentario